What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Complete monitor: Wei-Ya 3129D icm Samsung Flat tube in Sega chassis

Sp33dFr34k

1CC Aspirant
Zoals de titel al een beetje deed vermoeden doe ik hierbij mijn complete extra monitor weg. Hij gaat weg omdat ik mijn MS9 heb teruggezet in mijn NAC, ik heb nog maar één 31khz systeem en dat is de Naomi, welke ook prima in 15khz speelbaar is.

Dus, het gaat om precies te zijn om:

- Wei-Ya 3129D chassis (trisync, dus 15/24/31khz)
- Samsung flat tube
- Sega chassis
- Stroom/VGA en degauss kabel/remote board

Kortom, helemaal compleet.

Prijs: €325, alleen op te halen in Venray

Geeft spectaculair 31khz beeld, heb een video gemaakt met mijn telefoon, doet het wellicht niet helemaal eer aan maargoed:






 
Misschien handig om te vermelden dat dit de standaard tube/chassis combo uit een Atomiswave SD is.
 
PascalP":3vnllp1u said:
Misschien handig om te vermelden dat dit de standaard tube/chassis combo uit een Atomiswave SD is.

Haha dan heb ik enkel interesse in het chassis :) Just saying ;)
 
Jinxz":xd5icti4 said:
PascalP":xd5icti4 said:
Misschien handig om te vermelden dat dit de standaard tube/chassis combo uit een Atomiswave SD is.

Haha dan heb ik enkel interesse in het chassis :) Just saying ;)

Helaas is losse verkoop voor mij geen optie, heb geen bestemming voor de losse onderdelen...
 
Sp33dFr34k":2hjk8hoe said:
Jinxz":2hjk8hoe said:
PascalP":2hjk8hoe said:
Misschien handig om te vermelden dat dit de standaard tube/chassis combo uit een Atomiswave SD is.

Haha dan heb ik enkel interesse in het chassis :) Just saying ;)

Helaas is losse verkoop voor mij geen optie, heb geen bestemming voor de losse onderdelen...

100% begrijpelijk. GLWS
 
Back
Top