What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Colin Mc Rae Dirt

Ken

High Score Hunter
Gisteren even de demo gedownload voor de Xbox 360 en ligt het nou aan mij of speelt het echt voor geen meter? Het zal ook wel deels aan het parcours liggen waar je niet lekker kan driften, maar vergeleken met de oudere Colin Mc Rae speelt het echt niet relaxed gewoon. Is er hier iemand van plan de game te gaan kopen de 21e en heeft er iemand meer nog wat meer van gespeeld om een wat beter beeld te geven?
 
Heb alleen de pc versie gespeelt en naast de zeer coole graphics was de besturing ook goed uitgewerkt, zelfs als je je toetsenbord gebruikt :) Ga 'm straks ff spelen met joypad, kijken hoe dat uitpakt. De pc versie zal ik wel willen halen maar niet voor 50 Euro, zo'n fan ben ik niet van de serie
 
Ken":2vosq2g3 said:
Gisteren even de demo gedownload voor de Xbox 360 en ligt het nou aan mij of speelt het echt voor geen meter? Het zal ook wel deels aan het parcours liggen waar je niet lekker kan driften, maar vergeleken met de oudere Colin Mc Rae speelt het echt niet relaxed gewoon. Is er hier iemand van plan de game te gaan kopen de 21e en heeft er iemand meer nog wat meer van gespeeld om een wat beter beeld te geven?
Het tweede circuit met de Lancer is anders heel lekker hoor :9
 
Nee ik koop hem niet omdat ik Forza al heb.

De gameplay van de demo is bovendien fucked up. Er is geen analog ofzo, het is of hard insturen of helemaal niet.

Haal gewoon Rallisport voor de oude Xbox, of ga hopen dat #2 BC wordt. Of wacht op Sega Rally.
 
Back
Top