What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Club G.T.I. (kopen van ps pstore) & SFIIHD remix

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Het speelt fantastisch maar je merkt wel dat het echt een arcade game is .. qua content valt het een beetje tegen, maar het is fantastisch om een paar rondjes online te racen ..
 
Ik moet nog 2 trophies. Speed demon had ik bijna, op een paar tienden na. Die komt dus nog wel. Alleen bij die ene dat je in al je tegenstanders moet rammen heb ik geen clue, ik heb dat wel geprobeert.
 
GTI Club+ heb ik nog niet, maar ga em wel aanschaffen morgen(game avondje gepland :-) ) Dus deze oldskool arcade racer is must have( sumo is daar goed in om ze om te zetten naar home console)

SSFIIHDR heb ik via Xbox Live gekocht en damn wat is dat vet zeg. Superstrakke graphics en oldskool gameplay. Alleen jammer dat de pads van de Xbox360 niet goed genoeg zijn voor 2D fighters. Het zijn de beste pads op de markt momenteel, maar niet voor 2D fighters.

Iedereen kan me toevoegen via PSN of XBL:

Gamertag = BDT
 
Ik was altijd van de modded consoles (ik weet het ..... slecht voor de industrie) en zeker niet van de generatie die on line gamed.

Niet omdat ik me daar te goed voor voel of zoiets, maar gewoon de boot gemist.

Al moet ik zeggen dat ik door deze games en jullie enthousiasme daarover erg zit na te denken over een niet-modded system en een on line accountje.

PS3 koop ik waarsch volgend jaar en zeker een Japanse 360.
Maar eens uitzoeken of ik met die Japanse 360 ook XBL op kan hier in Europa.
 
Ik weet niet hoe dat precies met een JPN xbox360 zit, maar volgens is het gewoon je 'locale' op NL zetten en dan komt het goed.

PS3 wordt nu steeds beter qua aanbod, maar XBL heeft echt wel de vetste downloads.
 
Nou een paar potjes SFIIHD zie ik wel zitten BDT en heb je een berichtje gestuurd :P
 
Back
Top