What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Club G.T.I. (kopen van ps pstore) & SFIIHD remix

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Joined
Aug 3, 2006
Messages
1,401
Reaction score
2
Location
Almere psn=danielplatinom
SFIIHD remix 25 november (26 november Xbox)
Alleen via US psn store!
Club G.T.I. 4 december
Deze 2 wil ik wel echt hebben!
Anyway, wat is de simpelste methode om te kopen online?
Ik heb geen credit card!
via ebay een ps store card kopen?
 
almighty":32pfudsh said:
SFIIHD koop ik zeker ook en dan lekker onlinne matten :P
GTI Club niet? Als ik het goed begrepen heb kan je hiermee met z'n 8'en online.
http://cgi.ebay.nl/USA-US-Playstation-N ... 240%3A1318
Dit werkt zeker? Ik heb al een US account. Kan ik dit dan hieraan koppelen?
(ja, of ik neem een credit card..hehe [slechte ervaring mee.])
Anyway, wie kan mij helpen? De vraag is ook weer of als ik via US store koop, of ik dan online kan met jullie of alleen met de US> lag!
 
Postbank goldcard is een goedkope optie, heb ik ook. En anders moet je amerikaanse kraskaartcodes ergens kopen.

Dan hopen dat die onlineplay niet regiogebonden is.
 
OK, thanks. Ik ga me best doen.
Lijkt me cool om een Nozomi-"Fight for the Future" evenement te houden :D

gti club!
20081121_134235_1.jpg
 
Hij staat er. op de US store.
JE kan gratis wat muziekjes downloaden.
Morgen effe zo'n kaartje regelen.
Iemand al gespeeld?
 
EDIT: DEMO is uit! op Nederlandse/Europese psn store! joepie, nu aan het downen.

Die gast zegt: 6,75/10
Nou maar hopen dat ie niet van arcade racers houdt :)

Net een psn card gekocht via ebay. wachten to ik de code binnenkrijg....SFII
 
GTI Club Demo net even gedaan. Erg tof nog steeds! Ga em zeker wel halen...maaruh...deze is dus regio gebonden...komt deze ook in de EU store?
 
Mildoe":f7bllxtq said:
GTI Club Demo net even gedaan. Erg tof nog steeds! Ga em zeker wel halen...maaruh...deze is dus regio gebonden...komt deze ook in de EU store?
Ik heb hem nog alleen maar in de EU stores gezien!
In de Nederlandse en Engelse. Volgens mij zijn die hetzelfde op vertalingen na.

De vraag is of je met een US Playstation network card ook dingen kan kopen in een Nederlandse psn store. Er is wel de optie om kaartgegevens in te voeren. Ik snap er klaarblijkelijk nog niet zoveel van :lol: , maar ik zal het uitleggen voor de anderen zodra ik meer weet.
 
Hmm vanavond ff meteen downloaden dan! Wanneer komt de full version op de EU Store uit?

Denk niet dat een US card compatible is met de EU store.
 
Ik las het net ja ;) dacht even dat het niet de EU-versie was...

Maar dat is wel echt de shit hoor .. top game!
 
Wat betreft playstation network card.
Ik had gelezen dat er in bepaalde staten belasting wordt gerekend.
Dus heet schijnt dat in Delaware (DE) geen belasting wordt gerekend.
Dus google effe naar address in delaware zou ik zeggen.
Dus een speciale US delaware account gemaakt.
via ebay kaartje gekocht 20 $ koste me 21 nog wat euro :twisted:
Anyway. na 24 eindelijk de code. je vult hem in onder account settings: redeem code. en tada 20 dollar in your wallet. cool!
Mocht iemand nog vragen hebben, hoor ik het graag, pm mag ook
 
GTI demo is gewoon goed. Vind je de oude goed dan vind je deze goed. Nu zonder popup en lekkere 60fps.

Maar die handbrake default op L2, dat weet ik niet zo... zou X of misschien Right Stick niet superieur zijn?
 
R-Type":3h40603y said:
GTI demo is gewoon goed. Vind je de oude goed dan vind je deze goed. Nu zonder popup en lekkere 60fps.

Maar die handbrake default op L2, dat weet ik niet zo... zou X of misschien Right Stick niet superieur zijn?
Ik heb gas op R2, analoog, remmen op L2 analoog en handbrake op X!
Speelt fantastisch! Ik ga vanavond nog een keertje spelen gewoon omdat het zo goed is.

Check 't interview! http://games.kikizo.com/features/gti-cl ... iew-p1.asp
 
Wie is aan racen?
Deze game is werkelijk super. 13 euries.
De garage mode is super, je kan je auto echt ongelofelijk cool customizen.
Race actie is vet en snel. Playability is 100%. Sumo Digital is de king gewoon.
Zowel als met sf2hd als met gticlub kunnen we een max 8 player toernooi houden. Wel zo handig omdat als we allemaal uit Nederland of Belgie komen hebben we zeker een goede verbinding met z'n allen.
Af en toe raakt een race disconnected ook toen ik net 5 meter voor de eindstreep op 1 lag :evil: Anyway, dat hoort er allemaal bij, hehe.
Iedereen die ook maar een beetje van racen houdt moet deze halen. Als ik online kijk zijn ook veel mensen dit aan het spelen. Meer mensen dan SF2HD misschien wel. Lastig om te tellen, anyway.
C u onlijn
 
Ik heb em ook :) is genieten hoor!

Het speelt zoals in de arcade, maar heeft toch die visuele update die een hedendaagse (console) game aantrekkelijk maakt.

Volgens mij heb ik iedereen in de lijst staan maar voeg me toe indien nodig!

PSN: Gameholic

Makkelijk dus :)
 
ik heb em ook!

morgen op me vrije dag even in gaan rond karren!

:o
 
Back
Top