What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Closed

Status
Not open for further replies.
Cave PCB's zijn de laatste tijd wel in prijs gedaald of mensen hebben gewoon geen geld. Heb ik ook gemerkt.
 
Inderdaad een super koopje. Als iemand toevallig een DOJ (of DFK) wilt verkopen voor een lage prijs houd ik mij aanbevolen!
 
Losse DS pcb is sowieso een zeldzaamheid , meestal zijn het ( Fujita ) Full Kits zoals de mijne .
 
Casey120":rm6oyt02 said:
Losse DS pcb is sowieso een zeldzaamheid , meestal zijn het ( Fujita ) Full Kits zoals de mijne .

Valt wel me toch? Alleen DDP DFK 1.5 soms en Akai Katana nog nooit als losse PCB. De rest zie je erg vaak. OK, Ontopic. Top game mensen! :)
 
De afgelopen jaren toch echt 10tallen losse pcbs op yaj voorbij zien komen met pop, move. 8 stuks op dit moment zelfs. Denk ook dat de fujita stock een fractie is van de totale DS productie run.

Maar dat kunnen non-sellers zijn of dat ze in Japan blijven, kep de wijsheid ook niet in pacht.

Verder wat Goatboy ook zegt: kope, kope, kope !
 
Als losse DS pcb's een zeldzaamheid zijn heb ik er ook nog wel een voor de verkoop. Wel wat duurder dan de normale kit natuurlijk, want bare zijn ze zeldzamer! :)
 
Naja , een zeldzaamheid is overdreven maar op Shmups en A.O. is het toch meestal een full kit net als Galuda 2 of Futari :lol:
Die van YHJ worden niet zo vaak geïmporteerd , zeker nu de Yen zo hoog staat .
Ik koop er alleen nog art work en af en toe een hebbedingetje .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top