What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Check dit!!!!

Super Ronnie! En al die andere cabinets ook :)
Ik moest even Googlen wat ik had nog nooit gameplay gezien van Metal Gear Arcade.
 
Hhaaaahahahhaah neeee dit kan niet neeeee serieussss metal gear arcade, i must see it in action coolio man! Vet!!!!
Dit filmpje vond ik:

For me is het een must play als mgs fan ;-)
 
Ontzettend vette cab natuurlijk, maar ik ben van de online reviews en video's niet erg hoopvol geworden dat de gameplay zo goed is. Zal mij benieuwen..!
 
Volgens mij is deze nog in goede conditie, op de foto te zien..

De game is het online gedeelte van de ps-3 versie,
helaas custom PC BMNi hardware, dus kan geen games wisselen..
 
Heheh, maar het is dan ook een dedicated cab. De controls alleen zullen al onmogelijk aan te passen zijn aan andere games.
 
Beatmaster-P":nqxgiwny said:
Volgens mij is deze nog in goede conditie, op de foto te zien..

De game is het online gedeelte van de ps-3 versie,
helaas custom PC BMNi hardware, dus kan geen games wisselen..

HIj is in nieuwstaat, maar sorry Pascal, hier is helaas geen racer van te maken :)
 
Haha, het feit dat deze kast in nieuwstaat is en nu bij Ronnie staat zegt al genoeg over de populariteit van deze kast in Japan.

Leuke gimmick, maar moet je meer zien als een pachislo of zo, toffe decoratie.
 
Psykick":27fnfq09 said:
Haha, het feit dat deze kast in nieuwstaat is en nu bij Ronnie staat zegt al genoeg over de populariteit van deze kast in Japan.

Leuke gimmick, maar moet je meer zien als een pachislo of zo, toffe decoratie.

Wat een onzin, ooit gespeeld Hasan ??
 
Hoe wil je nou precies online gaan met de game Ronnie? Dat is wat het bij deze game toch vooral om draait!
Wellicht 2 units die je op een lokaal netwerk zet heeft wat meerwaarde, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren, dus zoals ik al zei in mijn ogen pretty useless en gewoon hele leuke decoratie.

Je kan me natuurlijk altijd overtuigen door een mooi filmpje te maken van de single player experience.

Als het voor jou ook geen gimmick was geweest had je in plaats van deze cabs wel iets waardevols in je container laten komen, ik zeg bijvoorbeeld een paar Vewlix units.
 
Ik heb nog niks getest, maar 2 aan elkaar is wel een mooie optie inderdaad.
Maar met "pretty useless" en "gimmick" doe je ze toch wel een beetje tekort vind ik.

Hij zal wel Japans zijn; ik hoorde dat ze ook in die nieuwe speelhal in Berlijn komen, ik zal daar eens vragen of ze een Engelse versie hebben en kunnen backuppen
 
Ben wel benieuwd of de cab ook online kan. De beschrijving van de game geeft aan dat je de optie hebt om lokaal te multiplayeren, maar ook via internet/online. Errrggg benieuwd!
 
Ok die termen zijn weliswaar wat overtrokken als je ze letterlijk neemt, maar op de lange termijn is het gewoon te dedicated en kan je alleen maar dit spel met deze kast spelen en ook nog zolang er op de wereld meer van deze units op een netwerk zitten waarmee je dan zou kunnen spelen, wat gewoon heel onwaarschijnlijk is.

Het is tof zolang de game nog volop overal draait en iedereen verbonden is, daarna zal hij in het vergetelhoekje komen, omdat de single player campaign niet genoeg rek heeft denk ik. Desalniettemin een hele gave kast, maar dat vind ik pachislo kasten ook, die zien er ook soms echt heel bruut uit, alleen eindigen ze altijd als decoratie.

Het is helaas geen schietkast of racekast van Sega, waar je dus meerdere games op kunt draaien en zo dus de levensduur verlengd.
 
Wel deels mee eens, maar de kracht (en de zwakte) van dedicated kasten is het feit dat het dedicated kasten zijn. Ze zijn bewust niet-generiek gemaakt.

Ik ben zelf altijd gek geweest op die dedicated cabs. Nee, daar kun je geen andere games in draaien, maar dat is ook nooit het doel geweest waarmee die dingen zijn gemaakt. Het zijn sensaties, thrills, ervaring. En dat kan soms lang duren, en soms heel kort. Tijd zal het uitwijzen :-)
 
Dat klopt ook wat je zegt Arjan, maar ik doel het bewust op deze kast, ik denk zelf niet dat dit interessant genoeg blijft op de lange termijn. Dedicated kasten die hebben bewezen alle tijden te doorstaan zijn toch over het algemeen race, schiet, vlieg, ski, jetski, dans, muziek achtige games.

Dit soort vreemdere eenden in de bijt houden die aandacht niet al te lang vast. Nogmaals, deze kast was niet zo snel hier geweest als hij daar nog populair en een moneymaker was.
 
En nieuwe snufjes.. headtracking en 3D bij deze....

Het is nu eenmaal zo dat ook in Japan de arcadehallen het moelijk hebben en opdoeken. Resultaat is dat dit soort kasten dan aangeboden worden...Deze komen ook uit zo'n hal.
 
Back
Top