DLX":3kd2ikyy said:Klopt, een Naomi = geen Vewlix Jinxz
TL lamp van 5 euro is inderdaad een goed idee voor die marquee.
Voor de rest hoef je weinig aan te passen, op een speakersetje , en eenpadhack/i-pac na.
Succes Chapddr. Ben benieuwd naar het resultaat!
Chapddr":2fi3w9j2 said:Als iemand tips heeft voor het restaureren van deze cab, ze zijn erg welkom![]()
Chapddr":3p529ebu said:En cotje. Heb jij misschien een magic tip om de kast witter te krijgen en vuil (wat er moeilijker afgaat zoals kleine zwarte strepen) weg te krijgen. Misschien een schuurspons met een bepaald soort middeltje wat ik ergens kan halen? ( Je hebt tegenwoordig ook van die creme voor op je auto die lak van het botsen weg haalt dus er bestaat vast ook nog wel zoiets wat op cab's wonderen doet. )