What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Castlevania: Lords of Shadow

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ziet er uit als een game waar de Castlevania titel pas later opgeplakt is. Heette eerst ook gewoon Lords of Shadow en wordt gemaakt door de jongens die ons ook hebben mogen verblijden met Jericho.

Ik wacht eerst af.
 
De Castlevania franchise is nog maar op een manier te redden...

Zelfde geldt voor Sonic.
 
Oe... dat ziet er errug goed uit. Ben altijd bang hoe dat speelt m.b.t. de camera posities.. met name als je van alle kanten belaagd wordt!
 
Ken":2orv5q7m said:
De Castlevania franchise is nog maar op een manier te redden...

Zelfde geldt voor Sonic.

Als je een DS hebt, dan is er weinig aan de hand met CV. Toch een handvol vette 2d games dacht ik zo.
 
Back
Top