What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Capcom announces Ultra Street Fighter IV

beau

Pattern Reader
Joined
Apr 24, 2010
Messages
2,002
Reaction score
0
Capcom announced during the EVO 2013 a new version of Super Street Fighter IV - Arcade Edition for next year. The new logo, the name and a trailer will be unveiled today...

Capcom promises a whole new game with:

- 4 new characters: Poison, Hugo, Elena and Rolento
- A game adjustment thanks to feedback from players around the world, pro games consulting, ...
- Decrease gap between the higher and the lower characters
- New combos and new features

This update will be released in 2014 and the game will now be distributed via NESiCAxLive.

nog wat links.
http://www.gameinformer.com/games/ultra ... tages.aspx

http://shoryuken.com/2013/07/14/capcom- ... tion-2013/

http://venturebeat.com/2013/07/15/capcom-ultra-sfiv/
 
hij komt ook in de arcade,s NESiCAxLive. taito typex2
 
beau":2gzy44bz said:
hij komt ook in de arcade,s NESiCAxLive. taito typex2
Hopelijk komt ie eerder in de arcade dan op console ;) leuke hype.
 
Kan ik eindelijk weer sf gaan spelen! Wel lame dat ze gewoon die SFxT stages gebruiken, ik vind ze afschuwelijk :(

Hopelijk is de vijfde char een darkstalkers personage als hypecheck voor DS4.
 
de vijfde kan ook hagger zijn uit final fight :D
 
beau":3e2fnwyp said:
de vijfde kan ook hagger zijn uit final fight :D

Grappig.....ik vond Hugo al veel weg hebben van Andore van Final Fight.
 
novabomb":3c02tqgy said:
beau":3c02tqgy said:
de vijfde kan ook hagger zijn uit final fight :D

Grappig.....ik vond Hugo al veel weg hebben van Andore van Final Fight.

Is hetzelfde character. Net als dat Poison, Rolento en Hagger uit final fight komen.
 
nevermind, haggar en ds kunnen beide niet. De char maakt zijn fgdebut, ben wel echt benieuwd.
 
Ik wacht nog even op Hyper Super Ultra Mega Street Fighter 4 Ultimate Power Edition, en dan de Special Edition.
 
Trailblazer":36yo858g said:
Ik wacht nog even op Hyper Super Ultra Mega Street Fighter 4 Ultimate Power Edition, en dan de Special Edition.
:mrgreen:
 
Wat een corrupte bende zeg... pffff... (mijn mening)... street fighter x tekken -> street fighter 4....

Ach ja.... :(
 
Ik koop de cd versie op de dag dat hij in de winkel ligt. Als ik goed tel zal dit de derde update zijn dus zullen ze nu wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat capcom hiermee de ultieme street fighter 4 versie zal afleveren.
 
En daarna mogen ze beginnen aan Street fighter alpha 4 :lol:
 
Back
Top