What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Capcom 30th year anniversary cabinet!

Jammer dat 'arcade cabinet' bij capcom niet hetzelfde betekend als bij de andere 5 miljard stervelingen...

Toen er een tijd terug uitlekte dat er kostbare DLC gewoon al op de Marvel vs Capcom schijfjes stond noemde ze het ineens Disc Loadable Content... What's in a word?
 
Er staat in dat artikel volgens mij niks over het uitbrengen van een arcade cabinet. De titel Capcom Arcade Cabinet slaat op een collectie downloadable games op PSN/XBLA, met een focus op games uit de 80's.

Correct me if I'm wrong here :-)
 
Wat opzich wel cool zou zijn, is dat ze zoiets zouden doen als die gameroom die xbl had. Dat je oude arcade games kan kopen voor 240msp en zelf een arcade kan inrichten.
 
DLC idd. Wat Jinxz zegt; cententrekkerij.... Wat dacht je vd DLC op de SF vs Tekken disc? Dat veroorzaakte ook een kleine oorlog in gameland toen. En terecht! Betalen om iets te unlocken wat op een schijf staat waar je al voor betaald hebt.
 
Trailblazer":3vawyd8m said:
DLC idd. Wat Jinxz zegt; cententrekkerij.... Wat dacht je vd DLC op de SF vs Tekken disc? Dat veroorzaakte ook een kleine oorlog in gameland toen. En terecht! Betalen om iets te unlocken wat op een schijf staat waar je al voor betaald hebt.

Het was inderdaad SFxTekken met dat DLC verhaal. Van veel bedrijven kan ik een mate van centen-trekkerij respecteren maar Capcom heeft een hele slechte aanpak IMHO. Ondanks dat zijn oude Capcom games natuurlijk wel BAAS!
 
Heh vedorie iets te enthousiast geweest dacht dat het over een daadwerkelijk arcade cabine ging
 
Back
Top