What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Call of Duty 4

Ken":1av94zba said:
Hallo Call of Duty.

Dag sociaal leven.

INDEED

Sjezus ik ben nu al ver in de singeplayer .. maar man o man wat is dit een brute game. Vergeet de voorafgaande delen, vergeet fucking Halo 3, dit is next-gen en de beste 'milsim' tot op heden OOIT uitgebracht.

Ik zit hier enorm van te smullen. Sterker nog, die singleplayer gaat vannacht voltooid worden ;) daarna helemaal los in de multiplayer modus
 
Ik heb de singleplayer in een kleine vijf uur voltooid op regular. Deze was echt heel erg vermakelijk. Ik ga me zeker nog op hard spelen, dat is zeker! En um .. tof einde trouwens ,;)

Aanradertje mensen.

Bioshock? Bleh ..
Halo 3? M'n reet...
Metroid Prime 3? Nintendo ....

Maw; COD4 is echt top.
 
Gisteren eerste twee missions zitten doen met lid Gwar en het is echt Rainbow Six in het kwadraat, zoals ik al vermoedde met de beta multiplayer.

Eigenlijk best een beetje een dream come true op het gebied van FPS.
Wat een sfeertje man, fuck.
 
Ik ben vanochtend maar weer begonnen ;) met de singleplayer op Veteran. De SP is pas weer sinds Gears of War interessant.

Ken, heb je co-op gespeeld? Is dat mogelijk? Ik heb verder nog niet echt gekeken naar de andere spelmodi.

Cheers
 
Online co-op is niet mogelijk.
 
Als die co-op net zo ruk zou worden als in Halo 3 dan mis ik het als kiespijn.

Maar ik wilde CoD4 vandaag kopen, ware het niet dat ik geen geld bij me had. En ik heb geen zin om door dit weer eruit te gaan... dus wordt morgen ofzo..

Eindelijk worden mensen wakker, en zien ze dat er meer is dan Halo 3. CoD4 is beter, dat vond ik van de Beta al.
 
Ken":3w578d53 said:
Hallo Call of Duty.

Dag sociaal leven.

Ik heb de game sinds dinsdag en heb iedere dag tot te laat zitten spelen. Alleen maar de multiplayer gedaan dus hoe de singleplayer is moet je mij niet vragen. Die komt wel aan de beurt als er geen vrienden online zijn die me constant invites sturen die ik niet kan weigeren ;)
Dus ik doe nu niks anders dan opstaan, werken, naar huis, COD4 online. Mijn sociale leven is online :P
 
Oke vanmorgen gehaald en ben heel erg onder de indruk. Dit is toch wel een heel stuk beter dan Halo 3. Wat een mooie ervaring. constant spanning, mooie graphics en een geweldige multiplayer. Het eerste stukje (boot) meer zeg ik niet zonder iets te verklappen dat is toch geweldig.
 
Je moet het niet met Halo vergelijken.
 
Wordt automatisch wel gedaan. Beide zijn de populairste FPS van het moment en hebben een soortgelijk matchmaking systeem.

Ook al is Halo een spaceshooter, en CoD4 een meer realistische shooter. Halo legt het af qua graphics, framerate, gameplay, wapens, experience systeem.. mja... gewoon alles :)

Ik moet CoD nog steeds ophalen, dat schijtweer ook!
 
R-Type":2ik11x1h said:
...en hebben een soortgelijk matchmaking systeem...
Matchmaking systeem in COD is echt veel beter geregeld.
 
CoD4 uitgespeeld. Nu net level 18 in de MP. Gaat lekker! Wat een heftig spel is dit ook! Bah!
 
Heb de game nog niet uitgespeeld maar ik heb de singleplayer nu al wel voor de helft gespeeld. Dikke shit, zeker dat sniper level :)

Ik heb de multiplayer veel gespeelt en zit nu op level 44. Straks weer online knallen!! :D
 
Ligt het nu aan mij of zijn alle archievements in het spel voor de singleplay?
 
Singleplayer begin ik wel aan als ik de multiplayer zat ben in 2039 of bij Call of Duty 5.
 
Ben sinds gisteren begonnen met cod4....echt te heftig! Zit nu op level 11 na ruim 6 uurtjes spelen ofzo...

Voorlopig zal ik niet veel anders meer doen :|
 
Ik ook niet. Ik heb Super Mario Galaxy uitgesteld naar kerst :D
 
Donderdag wel even Assassin's Creed halen en even checken...is wel leuk voor de afwisseling dan :P
 
Wat een boutzooi gisteren online, geen fatsoenlijk potje kunnen doen!
Beter dat ze het snel oplossen want op deze manier schiet het niet op.
 
Ik had gisteren helemaal geen problemen. Zit ook op het PSN ipv Live.

Gisteren een toffe suicide gehad...kwam een dude op me af....frontale confrontatie....ik had c4 in me handen....gooide die naar hem toe, maar hij schoot toen op mij.....ook tegen de c4...boem! Allebei dood :D
 
Back
Top