A
Anonymous
Guest
Gameholic":78q8jswz said:COD4 speel ik niet meer.. die heb ik wel gezien eerlijk gezegd.
De beta code heb ik voor WaW niet kunnen bemachtigen helaas. Maar er is nu ook geen demo of zoiets dergelijks te downen of wel? ik las het wel ergens maar ik heb de demo nog niet kunnen traceren gisteren.
Ik ben nu nog volop bezig met GoW2 maar ik ga zeer zeker met COD: WaW aan de gang.
De beta van WaW is gewoon voor iedereen te downloaden nu. Ik heb hem volgensmij gewoon onder demo's zien staan.