Rano
TATE Mode Pilot
- Joined
- Aug 9, 2005
- Messages
- 588
- Reaction score
- 0
Wie speelt de beta van CoD4? En wie gaat het spel straks kopen? Ik heb vandaag voor het eerst de beta gespeeld en wat een ongelofelijk vet spel is het! Ik weet nu al dat ik deze game meer dan Halo 3 ga spelen! Pff. Niet normaal hoe vet het is om steeds quad kills te scoren.