A
Anonymous
Guest
Ik had nog beloofd deze info te delen.
Ik heb de laatste tijd wat cabs opgehaald, meestal huurde ik dan een overdekte aanhanger, en was ik zo rond de 50e voor een halve dag kwijt. Dit lukt allemaal prima voor 1 cab, bijvoorbeeld een naomi formaat, maar als het groter/zwaarder wordt, of je wil meer dan 1 cab vervoeren dan wordt het wat lastiger.
Dan kom je uit op een busje, bij voorkeur met een laadklep. Dit hakt erin, even een halve dag zo'n busje huren kost je zo 150 euro en dan moet je niet al te veel kilometers maken. Dikke borg moet je betalen etc.
Nou heb ik voor mijn scudrace een verhuisbedrijf hier in de buurt ingehuurd, die hebben mijn scud race twin opgepikt op de afgesproken tijd, netjes ingepakt en beschermd, vastgezet, vervoerd, en netjes thuis afgeleverd en op de plek van bestemming gedropt. De kosten hiervan waren goedkoper dan zelf een busje huren en sjouwen! Het kostte me 100 euro, veel geld, maar in vergelijking tot wat het je kost als je het zelf doet erg de moeite!
Het was dit bedrijf, doe er je voordeel mee mocht je ooit zoiets nodig hebben, ik ben heel tevreden:
Verhuis & Vervoer Service Breda
Keersbergenstraat 34
bakxkoeriers@live.nl
Ik heb de laatste tijd wat cabs opgehaald, meestal huurde ik dan een overdekte aanhanger, en was ik zo rond de 50e voor een halve dag kwijt. Dit lukt allemaal prima voor 1 cab, bijvoorbeeld een naomi formaat, maar als het groter/zwaarder wordt, of je wil meer dan 1 cab vervoeren dan wordt het wat lastiger.
Dan kom je uit op een busje, bij voorkeur met een laadklep. Dit hakt erin, even een halve dag zo'n busje huren kost je zo 150 euro en dan moet je niet al te veel kilometers maken. Dikke borg moet je betalen etc.
Nou heb ik voor mijn scudrace een verhuisbedrijf hier in de buurt ingehuurd, die hebben mijn scud race twin opgepikt op de afgesproken tijd, netjes ingepakt en beschermd, vastgezet, vervoerd, en netjes thuis afgeleverd en op de plek van bestemming gedropt. De kosten hiervan waren goedkoper dan zelf een busje huren en sjouwen! Het kostte me 100 euro, veel geld, maar in vergelijking tot wat het je kost als je het zelf doet erg de moeite!
Het was dit bedrijf, doe er je voordeel mee mocht je ooit zoiets nodig hebben, ik ben heel tevreden:
Verhuis & Vervoer Service Breda
Keersbergenstraat 34
bakxkoeriers@live.nl
