What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Buyersguide Playstation 2

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
God of war zuigt.

Ik heb het spel gekocht toen ie in de VS uitkwam, omdat ik voor 1 keer in de hype trapte en het gelijktijdige gereleasde DMC3 links laten liggen (ieder mens begaat wel eens een fout). Spel gespeeld, en ik vond hem meteen al niet geweldig. Skilloos vechten en framedrops.. bah. De Hydra boss fight was leuk.. maar het bleek zowat de enige te zijn! Mijn vingers vielen er bijna af van het buttonmashen om die finishers eruit te krijgen.. als je dit niet doet dan blijven die gasten opstaan, ook bah. Tot overmaat van ramp was ik na 3 uur al bij de Desert en Pandora's box, "de laatste levels alweer". En wat een kolerelevels vol met glitches dit zijn, dus gameholic, je kan hem beter niet eens verder spelen want het 2e gedeelte is nóg frustrerender en slechter..

Heb het spel na het uitspelen (ik had hem nauwelijks 2 weken) snel op internet gezet, voor een goed bedrag verkocht, en DMC3 voor dat geld opgehaald.

En daar heb ik echt nóóit spijt van gehad, DMC3 = een supergame.
 
R-Type":111w6r0c said:
God of war zuigt.

Tot overmaat van ramp was ik na 3 uur al bij de Desert en Pandora's box, "de laatste levels alweer". En wat een kolerelevels vol met glitches dit zijn, dus gameholic, je kan hem beter niet eens verder spelen want het 2e gedeelte is nóg frustrerender en slechter..

Same ... ik werd gek in Pandora's box .. wat een kolere levels zijn dat. Oersaai en het klopt voor geen ene meter.
 
Ik had God of War twee maal gekocht in Japan voor mezelf en een maat van me, maar heb deze twee nooit meer in me bagage teruggevonden, dat krijg je ervan als je teveel klerezooi meeneemt. Heb de game dan ook nog nooit gespeeld, ik krijg een beetje jeuk aan me pik van al die Prince of Persia, God of War, 'DMC wannabe' games.

En dan terwijl Argus no Senshi onbekend is bij het grote publiek...
 
Als je al jeuk aan je pik krijgt van PoP dan zou ik GoW niet eens proberen. De kans is groot dat die jeuk dan doortrekt naar de prostaat.

GoW is hetzelfde als PoP, maar de nadruk ligt in GoW wat meer op het geweld. Het vechten heeft bij lange na niet de stijl van DMC. Het enige wat wel ok is aan GoW, is dat ze nudity wel gewoon laten zien.. Ik vind dat altijd wel goed als ze dat doen in games, beter dan censureren.

Het grappige in Amerika was dan ook weer het feit dat ouders niet gingen vragen over hoe erg het geweld is, maar of het naakt al te overdreven was!! Crazy guys, those Americans!
 
Er zijn de laatste weken toch wel een paar leuke PS2 titels bij gekomen in Japan zoals Ace Combat Belkan War, Ibara, Okami, KOF MI 2, KOF orichi met stick, de Last Blade pack, het is vooral SNK die behoorlijk goed los gaat. Er zit ook een Fatal Fury pack aan te komen, allemaal positieve ontwikkelingen waar de 360 alleen maar van kan dromen.
Wat een drama is dat toch weer, wat denken die gasten nou zelf serieus, ongelooflijk.
 
😉
Daar hebben we weer je voorliefde voor honkbal
 
Back
Top