What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

button loom probleem

killerspe3d

Button Masher
hallo

ik heb een button loom gekocht voor mijn naomi universal cab op arcadeinvaders
maar ik denk dat ik een extra button loom heb voor een blast city
is er een manier dat ik de kabel kan veranderen?
nog een vraag maakt dat iets uit, mijn kabel input het kopje is 5op3 maar de button loom is 5op2
speelt dat een rol?
ik ben helemaal nieuw in deze sektor hulp is wel welkom

mvg jan

Dag Jan,

Ik zou je willen voorstellen om eerst jezelf even voor te stellen in het introduceer jezelf topic!

Daarnaast zou ik eerst even contact opnemen met Arcadeinvaders en je probleem bij hun neerleggen.

Mocht dat niet baten maak dan even wat fatsoenlijke foto's met wat je precies bedoeld en we proberen je dan hopelijk verder te helpen ;)

Ja, precies. Er zijn veel verschillende looms, maar wat in ieder geval niet goed is, is om een 5x2 connector in een 5x3 connector te steken (als het je al lukt) ;-) Zou voorstellen een ruil te doen als ze je de verkeerde kabel hebben gestuurd.

ik weet niet waar ik me moet voorstellen kan je eens zeggen juist waar aub

maar nu even terug naar die button loom
weet iemand waar ik de juiste kan vinden?
of kan iemand die maken voor mij ofzoiets

mvg jan

Jan,

Zoals Psykick al aangaf, probeer het even via arcadeinvaders. Had je dat al gedaan? Als daar niks uitkomt, post dan even een paar foto's om het allemaal wat duidelijker te maken. Er zijn teveel combinaties van connectoren mogelijk om je vraag op deze manier te beantwoorden.

mss moet ik gewoon de kabels versteken in mijn AMP-UP 10 Contact Male maar ik weet niet hoe ik ze eruit krijg kunnen jullie me mss helpen?

Back