What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bootleg pcb

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik vroeg me eigelijk af hoe ik voor mezelf kan berekenen hoeveel een bootleg mag kosten.
Zie op Ebay double Dragon aangeboden maar het is(helaas) een bootleg.
Stel dat je een originele pcb koopt(gaan uit van een bekende titel) en hij kost 100 euro, wat mag een bootleg dan eigelijk kosten?
 
15 euro, ik ben met DreamerNL wat dit betreft. Koop alleen een bootleg als je niets te verliezen hebt en als je het niet erg vind om tijdens het spelen jezelf af te vragen of wat je speelt wel een 100 % kopie is. Wellicht klinkt ie iets anders. Ze zijn ook moeilijk te slijten en gaan sneller kapot en kunnen sneller kapot gaan tijdens verzenden. Ik heb zelf we; bootlegs, die zijn wel goed. 8) Diegenen die niet goed zijn daar zit ik nu mee en kan ik bestempelen als miskopen.
Een bootleg is ook waardeloos. als jij een originele Double Dragon hebt met de naam Technos erop, dan ben je echt veel blijer dan wanneer je iets anders vaags hebt. Aan de andere kant is het wel een goedkope manier om te zien hoe iets is. Maar verwacht er niet teveel van. Het is niet te vergelijken met een backup van een game op cd of dvd. Bootlegs zijn gewoon met minder zorg gemaakt en daarom kosten ze ook minder.
Damn, dus niet mijn bootleg pcb's kopen die ik te koop heb staan :lol:
De games die ik te koop aanbiedt werken 100%. Omdat ze bootlegs zijn, zijn ze goedkoper
 
Komt er dus gewoon op neer om het maar lekker links te laten liggen 😉
Wel handig als je niet zeker van je zaken bent en het spel toch eens wilt testen.Deze double dragon koste meer als 30 euro en volgens de verkoper zaten er geen bugs/fouten in.
Toch leuk om te horen dat dus dus veels te hoog is ondanks dat de game zelf veel duurder is.

thx voor de info.
 
Almighty als je echt voor de real deal gaat, vooral naar arcadiabay.com gaan. Redelijk prijzig maar die gasten weten waar ze mee bezig zijn op arcadegebied.
 
Zeker een mooie site, sommige zijn idd aan de prijs.
Trouwens voor een bootleg vragen ze daar nog behoorlijk wat :?
 
maar die 1066 is volgens mij een PC met 10 gig HD?? (no offense( :roll:
 
klopt helemaal, maar je bent wel meteen klaar en de games zijn bug vrij en identiek aan het orgineel.(zelf meer als 25 games ge'checkt)
Die 48 in 1 is eigelijk(bijna) het zelfde principe.
 
als het een pc met hd is zijn het gewoon mame roms.
 
Die sukkels die de 1066 in 1 PCB's op ebay verkopen zijn echt ratten. Ze kopen ze bij Excellentcom voor 180 dollar en verkopen ze voor het dubbele aan noobs. Zelfde geld voor die dude uit Egeland die nieuwe Neo Geo AES games verkoopt voor 9,99 pond. Die zie je nu ook overal opduiken voor het dubbele. Nooit van ebay kopen in ieder geval zo'n ding
 
Nou ben anders tevreden over m'n 1066 in 1 en de prijs viel ook wel mee.
Geen gezeik meer met pcb's verwisselen en opslag :P
Maar er gaat niks boven een orginele pcb 😉
 
Ik zeg ook zeker niet dat er iets mis is met zo'n 1066 in 1, als je tenminste een mame kast wil hebben. Maar er is wel iets mis met die figuren die die troep goedkoop in Hong Kong halen en het nog voor het dubbele kunnen slijten op Ebay ook. Ik snap de mensen die dit kopen niet, maar goed.

@ Almighty; ik had ook nog even die PC engine gevolgd van R. Klok, maar jij had er jammer genoeg een ongelofelijke smak geld voor over ;)
 
ruderudie":1lf523cn said:
@ Almighty; ik had ook nog even die PC engine gevolgd van R. Klok, maar jij had er jammer genoeg een ongelofelijke smak geld voor over ;)

yup :roll:
staan best vaak op ebay, maar mint worden ze zelden aangeboden.
haal hem ook op en als er toch iets aan makeert zie ik meteen van de koop af 😉 (besproken met R.Klok)
Maar ik hoefde me niet ongerust te maken, hij weet hoe ik erover denk hehe :P
 
Back
Top