What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bleedingviolin : Ricepuppet

Ricepuppet":1xmkheqp said:
almighty":1xmkheqp said:
bijvoorbeeld ja 8)
ennu kan dit geen kwaad voor de 360, misschien een stomme vraag maar stel hem toch maar even 😉

Ik ben nu al 3 Xbox'en verder (en 2 in de maak) Ze doen het allemaal nog prima. Ik zou het wel kunnen hoor - wat je vroeg -
Dan weet ik even genoeg en laat het je nog wel even weten via pm.
Alvast bedankt en 'Keep up the good work!'
 
zou wel verrot zijn als dan je 360 kaduk gaat en je weer een lame ass witte retour krijgt... Maar in het geval van Almighty, jij hebt toch een jap 360 ;)
 
haha, thanks! Maar uiteindelijk draait het om wat Robert er van vind (en zijn vriendin die hem krijgt)
 
Al het andere werk tot nu toe vond ik echt vet, maar deze vind ik toch duidelijk minder dan de rest. Ik weet niet echt waarom, maar ik heb gewoon geen :shock: effect erbij, anyways always respect for the artist ;)
 
Psykick":2pu8i1cc said:
Al het andere werk tot nu toe vond ik echt vet, maar deze vind ik toch duidelijk minder dan de rest. Ik weet niet echt waarom, maar ik heb gewoon geen :shock: effect erbij, anyways always respect for the artist ;)
Wou er zelf niet over beginnen maar deze is zeker de minste en ik blijf vooral de 'Hello kitty' het mooiste vinden.
Niet dat ik het beter kan hoor 😉
 
Wel heerlijk eerlijk deze meningen. Deze stijl past niet zo bij het strakke futuristische design van Halo. De associatie wat je met Halo hebt spoort gewoon niet met dit. Stijl is een beetje te grof, moet fijner.
 
De meningen zijn verdeeld, ik vind em echt cool. Maar goed misschien is dat ook omdat ik em in het echt heb gezien. De cartoon achtige style spreekt mij dan weer wel aan en met het materiaal is het ook lastig om em zo flashy te maken wat sommigen mooi vinden. Maar goed, ook al vind je em lelijk, gewoon pre-orderen die game en dan maak je kans op, zeg je dan ook nee ;) ?

Thanks nogmaals, echt mooi werk.

HW.jpg
 
damn das veel werk en veel 360 boxes.

Wat voor verf gebruik je ? smelt het ? chipped het ?

zag dat je ook pad,s deed, werkt het nog goed met een verf laag en is dat met hetzelfde verf ?

lak je het ook later?

veels te veel vragen, maar ik ben benieuwed. Het is niet dat je met olieverf die shizzle kan doen. strak man.
 
Ik krijg zelf ook gemengde reacties, ik zal even wat quoten van een ander forum voor uitleg;

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik hem een beetje tegenvallen.. Had em mooier gevonden als je die donkere artwork had genomen of de LE cover-like iets


Ricepuppet : Nah, ik wilde iets heel anders maken. Omdat de Halo geeks juist de standaard 'schilder-achtige' tekeningen verwachten, wilde ik graag vanuit een andere hoek komen.

Toegegeven; de meeste die hard Halo fans zullen teleurgesteld zijn, puur omdat het niet de art stijl is die ze verwachten. Maar ik ben er niet om hun te plezieren, ik wil

1. Mijn creatieve vrijheid uiten
2. Allerlei mensen aanspreken.

Daarom leek het mij leuker en interessanter om het meer comic achtig te maken. Ik heb er wel in eerste instantie over nagedacht om zo'n (standaard i.m.o) Halo feel te maken. Maar nee.

ZiEk":xrhkr02o said:
damn das veel werk en veel 360 boxes.

Wat voor verf gebruik je ? smelt het ? chipped het ?

zag dat je ook pad,s deed, werkt het nog goed met een verf laag en is dat met hetzelfde verf ?

lak je het ook later?

veels te veel vragen, maar ik ben benieuwed. Het is niet dat je met olieverf die shizzle kan doen. strak man.

Acryl verf, het smelt niet, het chipped niet. Werkt uitstekend met verflaag. Andere verf, ik lak het inderdaad.

En nee, niet met olieverf, acrylverf :)
 
Back
Top