What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bleedingviolin : Ricepuppet

Jezus Rice, wat heb je weer een VET werk afgeleverd !

Wanneer maak je nou nog iets voor mij .. 😉
 
Peet1979":3tgwhuof said:
Jezus Rice, wat heb je weer een VET werk afgeleverd !

Wanneer maak je nou nog iets voor mij .. 😉

Klopt, helemaal in de vergetelheid geraakt *schaam schaam* heb het de afgelopen tijd zo druk gehad met werk, kreeg daarnaast ook zoveel projecten in mijn schoot geworpen...

Mail me even, kunnen we weer verder praten, ben je mail adres ook kwijt..
 
Ziet er heel goed uit zeg binnenkort ook maar wat laten maken :) Faceplate van MK als dat mogelijk is.
 
En op moment van schrijven staat mijn 360 bij Rice :)

Pics volgen uiteraard...
 
Gameholic":laxhmgrn said:
Nice! Can't wait :)

Hehe,

Kleine tegenvaller. Ik had nog een andere Xbox in de shop staan; deze stond op een plank. Ik klik de HD los, klik hem weer erin, en de hele plank stort in mekaar. Bleek dat er een bout die aan de L verbinding zit, gewoon door midden is gebroken.

Dus dat moet ik zo even weer gaan vastboren (duurt weer een uur) en dan kan ik weer verder gaan -_-

Was net zo goed bezig..
 
Gameholic":28i5cdlm said:
LOL als de Xbox(en) maar niet zijn gevallen :)

Nee, ik had degene die erop stond net in mijn hand beet, wat viel waren stukken plastic en papieren rommel. Maar het is wel een setback, ga er nu weer aan werken om die plank te monteren..
 
mooi werk man!

Zou je eventueel ook een 'death Smiles' kunnen maken?
 
almighty":qfou3vbp said:
mooi werk man!

Zou je eventueel ook een 'death Smiles' kunnen maken?

Dit?

death_smiles_fx.jpg
 
bijvoorbeeld ja 8)
ennu kan dit geen kwaad voor de 360, misschien een stomme vraag maar stel hem toch maar even 😉
 
almighty":1v8zozpq said:
bijvoorbeeld ja 8)
ennu kan dit geen kwaad voor de 360, misschien een stomme vraag maar stel hem toch maar even 😉

Ik ben nu al 3 Xbox'en verder (en 2 in de maak) Ze doen het allemaal nog prima. Ik zou het wel kunnen hoor - wat je vroeg -
 
Back
Top