What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bjt -

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Mooie collectie (nu de foto's nog ;))... alleen de ruimte al die die dingen in nemen.....

Moet het zelf doen met een 18-in-1, maar voor mij is dat meer dan genoeg...

Mars Matrix had ik ook origineel, alleen weer door verkocht wegens ruimte gebrek :P

Final Fight staat nog wel op mijn wanted lijstje...
 
Neem volgende keer final fight mee anders naar het ngc, relaxt om dat een potje te doen met 2 players. Altijd nog eens willen 1cc'en als enige game, maar gaat er waarschijnlijk nooit van komen :)
 
ruderudie":2g8xifg1 said:
Neem volgende keer final fight mee anders naar het ngc, relaxt om dat een potje te doen met 2 players. Altijd nog eens willen 1cc'en als enige game, maar gaat er waarschijnlijk nooit van komen :)

1cc lijkt me sterk :) op de 360 heb je een Achievement als je onder de 18cc haalt;

http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, blijft een vette game!
 
Hele vette collectie.
Ben je qua CPS2 nu aardig kompleet of niet?

Maare FOTO's please
 
inderdaad een mooie collectie.

Verzoekje :) Ik zou 1944 wel eens op de echte hardware willen spelen, lekker old school. Wellicht een keer op het NGC?
 
Back
Top