What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Bionic Commando PSS/XBLA

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Heb deze meteen uit de Europese PSS store gedowned en so far so good. De game ziet er goed uit, maar behoudt de wel erg old school gameplay. Je kunt dus niet springen en in de lucht heb je ook nauwelijks controle. Soms vervloek je het, soms is het geweldig. Bossfights vereisen denkwerk, zijn erg cool.

Nieuwe graphics, vertrouwde feeling.

Erg leuke game.
 
Ik had net ff de demo gedownd. Ziet er zeker strak ut. Enig idee hoe lang het duurt voordat je de credits ziet?

Ik weet nog niet of ik de full game ga halen, maar de demo beviel me wel.
 
Gameholic":36zdnw1s said:
Ik had net ff de demo gedownd. Ziet er zeker strak ut. Enig idee hoe lang het duurt voordat je de credits ziet?

Ik weet nog niet of ik de full game ga halen, maar de demo beviel me wel.
De eerste baas krijg je niet eens te zien.
Maar er zitten ook training missies in de demo en die zijn redelijk pittig.
 
Ik denk dat je er wel een goed middagje mee bezig bent, en dan zijn er ook secret levels en andere secrets vrij te spelen. Het spel is niet bepaald makkelijk.

Met die challenge rooms ben je ook erg lang bezig, zijn er veel en ze zijn moeilijk.
 
Okee.. ik zit sterk te denken om em te downen op de PS3 ...

Van het weekend met een paar pilsjes gaat dat wel lukken :)
 
Zo .. ook van deze game heb ik enorm gesmuld. Ik moet zeggen dat de downloadable content op zowel de PS3 als de X360 echt meesters zijn!

Ik heb de game nu helemaal uitgespeeld en kan echt zeggen dat ik genoten heb. Alleen het laatste level is even doorbijten en memoriseren maar het is het helemaal waard!
 
Back
Top