What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beste wensen ....

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
en heel veel gaming fun wens ik jullie allemaal voor 2009. Maak er een mooi jaar, met veel geluk, blijdschap, vriendschap, liefde en gezondheid.

En wees alsjeblieft voorzichtig met vuurwerk vanavond, want als je voortaan met de punt van je neus de pushbuttons moet indrukken wordt zelfs de meest simpele SHMUP een enorme uitdaging :cry:
 
pooyan":1r8fmkzk said:
En wees alsjeblieft voorzichtig met vuurwerk vanavond, want als je voortaan met de punt van je neus de pushbuttons moet indrukken wordt zelfs de meest simpele SHMUP een enorme uitdaging :cry:

dat wordt een ingewikkelde constructie met spiegels en een speciale neuszalf.... alleen dat idee al zou mensen van vuurwerk moeten afhouden :)

fijne avond iedereen en pas op buiten, het wordt glad! (alhoewel een gebroken been dan wel juist weer voor extra gametime kan zorgen :))
 
Dank je voor de mooie wensen, insgelijks !

:)

*hoopt zelf in 2009 voor infinite money cheat op gaypal*
 
:D Nou we zijn weer eens verbaal creatief bezig zie ik, cker niets te doen jullie hehe.
Ook iedereen de allerbeste wensen en gezond 2009 in ;)
 
Allemaal de beste wensen en hopelijk zal het Nozomi forum nog meer dan ooit in 2009 een bak vol kennis worden :)
 
Hier vanuit Zwollywood wens ik iedereen ook een gezond en fijn 2009 toegewenst!
 
:D new year alvast vanuit Rotjeknor en moge 2009 u allen wel bekomen!
 
Voor iedereen de beste wensen vanuit Antwerpen :)

Dat 2009 weer zo'n bruisend jaar mag worden. Ik denk persoonlijk dat sinds 2008 de gameindustrie in Europa veel serieuzer op de kaart staat. Leipzig heeft daar verandering in gebracht. En dat gaat allemaal maar beter worden! Zeker nu Keulen om de hoek komt kijken.

En ik hef natuurlijk het spreekwoordelijk glas op de continuïteit van dit forum.

Cheers
 
Back
Top