Beatmaster-P
1CC Aspirant
Ratson":3qbjptxx said:Ik ga er helaas niet bij zijn mensen. De simpele reden is enorm geldgebrek, had er best zin in maar goed, volgende x beter.
Ik ben al wel vast een beetje aan het sparen voor de ngc meet in oktober. Dat gaat net lukken denk ik.
Balen man, we zullen je dan ook alles behalve niet teleurstellen met OverKill 8)

