Aleste":ggz40llc said:Echt cool. Kan niet wachten!
Is het trouwens aan te raden om e-tickets van te voren te bestellen?
ElPancho":n06sxeg6 said:Sjees wat heb ik er een zin an !!!
Ook blij dat er een hotel-deal was, heb het vermoeden dat het erg gezellig wordt zaterdagavond.
ckong":3nxhxkuq said:Loading…
www.rtvnh.nl
Interview van The Retro Game Experience / Eurocade op RTV Noord Holland. Klik ze beiden maar aan.
En oooooooooooooohhhhhhh, wat is die Breakout mooi zeg, van welke bofkont is die kast?![]()
![]()
![]()
![]()
Last, but not least, Gamekings geeft 10 gratis toegangskaartjes weg voor The Retro Game Experience: http://www.gamekings.tv/videos/brievenm ... -effect-4/ ongeveer bij 20:08 minuut. :lol: 8)
ckong":1ofeyc2f said:Ja, sorry, doseren is nooit mijn sterkste punt geweest.![]()
ElPancho":b0vkat09 said:DWDD?
Gyruss":1z0uw239 said:heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item?![]()