What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Aleste":ggz40llc said:
Echt cool. Kan niet wachten!

Is het trouwens aan te raden om e-tickets van te voren te bestellen?

Niet omdat er een tekort zal zijn, wel om korting te vangen. Doen dus, vinden ze bij Beeld en geluid ook erg prettig, krijgen ze een beetj een idee of het leeft. Maar volgens mij leeft het wel, dunkt me! :D
 
Net ticket gekocht, erg benieuwd naar zaterdag! Wel een super event dit, enorm vet dat dit in NL nog mag gebeuren, respect voor de organisatie en veel succes met alles op tijd af krijgen guys!!
 
En het media circus gaat gewoon door, vanavond een TV item op RTV Noord Holland, voor degenen die de zender kunnen ontvangen. En guess who is starring? Onze eigen celeb Pieter aka Poppe aka Gyruss.

Far Out! (uit welke game komt deze kreet?)
 
ElPancho":n06sxeg6 said:
Sjees wat heb ik er een zin an !!!

Ook blij dat er een hotel-deal was, heb het vermoeden dat het erg gezellig wordt zaterdagavond.


You bet, 30 kamers speciaal voor de Retro Game Experience, en allemaal 'verkocht'. Trouwens, leuk je dan weer eens te zien, Onno, dankzij jou en je broer is deze gekte bij mij begonnen.

En mijn vrouw is ook blij met je! :evil: Pas maar op, zaterdag! LOL
 
ckong":3nxhxkuq said:

Interview van The Retro Game Experience / Eurocade op RTV Noord Holland. Klik ze beiden maar aan.

En oooooooooooooohhhhhhh, wat is die Breakout mooi zeg, van welke bofkont is die kast? :D :D :D :D :D



Last, but not least, Gamekings geeft 10 gratis toegangskaartjes weg voor The Retro Game Experience: http://www.gamekings.tv/videos/brievenm ... -effect-4/ ongeveer bij 20:08 minuut. :lol: 8)

dit is gewoon pure marteling, en het is morgen pas dinsdag :P krijg er steeds meer zin in!
 
ckong":1ofeyc2f said:
Ja, sorry, doseren is nooit mijn sterkste punt geweest. :D

ooo, maar dat is niet erg :mrgreen:, die breakout cab is echt een beauty, dan te bedenken dat er +/- 50 van die apparaten bij elkaar staan.. in theater 2 is het helemaal awesome met de led verlichting, heb d'r zin an :P
 
Er schijnt een één of ander populair dagelijks TV-programma te zijn, op een publieke zender, die vanavond wel eens heel populair zou kunnen zijn. Met zo´n rappe prater.

Geen garantie uiteraard, je weet hoe dat gaat met redacties van populaire programma´s, maar ik zou de télé toch maar van de Standby afhalen.
 
ElPancho":b0vkat09 said:

Dan stuur ik Gyruss snel een Shadaloo shirt, petje, hoodie en stropdas om subtiel Shadaloo te pluggen :mrgreen:

But seriously, ik ben erg benieuwd wat het gaat worden.
 
Gyruss":1z0uw239 said:
heb je trouwens juille afterburner (plus candy) gezien in dat RTV-Noord-Holland item? :D

jazeker, al is die niet van mij.. vond het een leuk item, heb er dan ook met een vette grijns naar gekeken :mrgreen:
 
Back
Top