What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Guys, if you didn´t already guess it from the recent pics of wrapping in cabs, The Big Cab Transportation Day is due, tomorrow to be exact.

Ecerywhere h The Netherlands cabs will be transported, from secret locations to the soon to become center of the Retro Gaming Universe, which is >>> HILVERSUM

YEAH!!

I know, The Retro Game Experience is still (only!) one week away, but these delicate machines need time to acclimatize once they arrive in a new environnement.  :)

To get you in the mood, here are some pictures of tonight´s activities:

To start, this is a familiar van, the same one that Gyruss and I used during our UK raid last year. It is huge:


P1040956_zps97bb7548.jpg


P1040957_zps4661cc39.jpg


with lots of space:


P1040958_zps916bee35.jpg


In it went 7 cabs


P1040961_zps4bda7071.jpg


Which were hard to find back once placed neat and tight


P1040983_zpsf446793b.jpg


And still lots of Space (the cargo area is 6m tall, of which about 2 m is used), which will be filled tomorrow, more than once!


P1040984_zps71fed151.jpg


Here a picture of a nutcase


P1040979_zps4162ff24.jpg


And his lovely assistent


P1040968_zps20cd96d3.jpg
 
Ik kan niet overal heen (Althans kan ik thuis niet verkopen)
Dan Wordt het hilversum ipv Helmond .... :( De foto's zijn ToP
 
Dankzij een gecombineerde inspanning van Team Eurocade en Team Nozomi zijn we er vandaag in geslaagd bijna 30 Arcade Games vanuit diverse locaties in Nederland naar Hilversum te brengen, voor het komende event. Let wel, dit is nog lang niet alles wat er volgend weekend te zien en te spelen valt.

Has, Pascal, bij deze bedankt voor jullie hulp vandaag en de bijdrage van het Nozomi Game Center aan de Experience. Super. Wellicht zien we jullie en de rest van het team morgen in Deurne.

Ter afsluiting een paar foto´s (fotogeil als we zijn!)

P1050015_zps94fb2d93.jpg


P1050034_zps77f2306e.jpg


P1050036_zpsa948e559.jpg


P1050023_zps0ae1a515.jpg


P1050022_zps7a5a3582.jpg


P1050039_zpse27c1bb6.jpg
 
Nice!
+1 voor lovely assistent.

Mijn hartje is harder gaan kloppen toen ik de Daytona USA zag!! Oh oh oh wat wordt dat racen tegen Cage!
 
Maaaaaad props 2 Hasan, Pascal en de rest van het Nozomi team om al deze beauty's beschikbaar te stellen!! 8)

C u tomorrow guys! :D 😉
 
ElPancho":2im4udka said:
Geen Stijl, foto's van de logistiek en nu ook nog eens de Telegraaf.

Episch jongens, episch.

En er komt nog meer, incl. TV! Trouwens, ook alle treinreizigers in Nederland kunnen deze week niet om ons heen, op alle digitale billbards is promotie voor de RGE te vinden. :D

En voor wie het nog niet wist, Poppe=Pieter=Gyruss

Chapeau Pieter, well done. :D :D
 
Sjees wat heb ik er een zin an !!!

Ook blij dat er een hotel-deal was, heb het vermoeden dat het erg gezellig wordt zaterdagavond.
 
Echt cool. Kan niet wachten!

Is het trouwens aan te raden om e-tickets van te voren te bestellen?
 
Back
Top