What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

Zou wel mooi zijn als alle Nozoms inderdaad in klederdracht komen. Moeten we alleen nog een speciale Nozom-hug-boks afspreken, zijn we een japanse gang op de RGE.
 
Game list update:

Computer Space
BreakOut
Space Invaders
Video Pinball
Galaxian
Lunar Lander
Asteroids
Berzerk
Asterock
Phoenix
Space Zap Cocktail
Centipede
Pac-Man
Space Castle (Star Castle bootleg)
Crazy Kong
Donkey Kong
Galaga
Ms. Pac-Man
Frogger
Robotron: 2084 (In Euro Joust cab)
Joust
Gravitar
Moon Patrol
Donkey Kong Jr
Star Wars Cockpit
Juno First
Vs. Mario Bros / The Goonies
Spy Hunter
Gyruss
Out Run Mini
After Burner Deluxe
Sega Mega-Tech (6 games)
Neo Geo MVS
Vs. Dr. Mario
Terminator 2
The Simpsons
Mortal Kombat II
NBA JAM
Daytona USA
Time Crisis
Beatmania
Star Wars Racer Arcade Twin
Hyper Bishi Bashi Champ
Pac-Man Battle Royale (Repro)
7 Candy Cab's

+ een zeer uitgebreide collectie consoles, pc's & handhelds :D
 
NEEEE wat doe je me aan !! ;)
Je noemt daytona USA wat mij te denken geeft dat je de daytona 2 hebt vervangen voor Daytona 1?
 
Cageman":38akcwns said:
vwbabe84":38akcwns said:
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
Goed bezig :D!
Tuurlijk en gypsyqueen ook in ong. Zelfde outfit. We moeten de naam hoog houden van nozomi.
 
Jinxz":i5wxxun1 said:
NEEEE wat doe je me aan !! ;)
Je noemt daytona USA wat mij denken geeft dat je de daytona 2 hebt vervangen voor Daytona 1?
Tenzij er een andere Daytona USA is geregeld komt er een Daytona 2 vanuit het NGC te staan.

De Daytona USA in het NGC is gewoon erg gevoelig voor fouten en storingen, dus die verhuis ik liever niet..
 
Jinxz":3g3mtcbv said:
vwbabe84":3g3mtcbv said:
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:

Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoor ;) zal er leuk uitzien.
 
vwbabe84":2wqnbtho said:
Jinxz":2wqnbtho said:
Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoor ;) zal er leuk uitzien.
Thanks voor het mentale plaatje. Staat nu dus in mijn hersens gegrift. Kost me weer een week om dat uit mijn systeem te krijgen :D
 
Cageman":2iwxe1d0 said:
Jinxz":2iwxe1d0 said:
NEEEE wat doe je me aan !! ;)
Je noemt daytona USA wat mij denken geeft dat je de daytona 2 hebt vervangen voor Daytona 1?
Tenzij er een andere Daytona USA is geregeld komt er een Daytona 2 vanuit het NGC te staan.

De Daytona USA in het NGC is gewoon erg gevoelig voor fouten en storingen, dus die verhuis ik liever niet..

Jammer maar wel terecht inderdaad. Ik zat wel uit te kijken naar een paar harde potten Daytona 1 tegen je.
 
Cageman":2595wf7e said:
vwbabe84":2595wf7e said:
Jinxz":2595wf7e said:
Shit, had ik ook in gedachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!
Je mag van mij in hetzelfde outfitje komen hoor ;) zal er leuk uitzien.
Thanks voor het mentale plaatje. Staat nu dus in mijn hersens gegrift. Kost me weer een week om dat uit mijn systeem te krijgen :D
Graag gedaan :mrgreen:
Maakt mij niet uit welke daytona er staat als ik maar kan racen :)
 
vwbabe84":1v70j4xf said:
Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement :D
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
Sexy hoor! Ik heb tegen die tijd mijn nozomi hoodie dus die trek ik wellicht wel aan. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik er kom, want ik kom met OV. Is er iemand die vanuit Rotterdam en omstreken er naar toe rijdt? Den Haag kan ook.
 
Er is een NS station (Hilversum Noord) op 2 minuten afstand van het gebouw. :)
 
Heb geen nozomi shirt, maar ik denk dat ik m'n Makaitaitei Fernandeath shirt aan ga doen (eindbaas van Waku Waku 7).
 
half uurtje rijden vanuit veenendaal.. mijn hotel, THUIS ;) en man wat heb ik d'r ONTIEGELIJK veel zin in :mrgreen:
 
Één


P1040891_zpsc9140275.jpg


Twee


P1040899_zps0c9e111c.jpg


Drie


P1040901_zpsde6fd456.jpg


En dit is vier


P1040911_zpsb672943b.jpg


Nog twee te gaan, morgen.

Voor de komende dagen nog maar even teruggestopt in mijn gameroom, tot D-Day (het weekend van de geheime transporten kriskras door ons polderlandje, met zeer waardevolle en zeldzame lading! :D )


P1040915_zps456058d4.jpg
 
Respect Erik! Dat doe je toch maar weer heel subtiel allemaal ;)
 
Netjes ingepakt :D Kan niet wachten om erop te spelen.
 
Back
Top