Jinxz":3dx2wn3x said:Verschrikkelijk offtopic
Retro Game experience wordt een KNALLER!!!
Heb er zin in!

Asure":3c879pb4 said:Denk dat binnen een uurtje er al gezeik is van regeltjesneukers dan wel winkeleigenaars die je de boel weer laten inpakken etc. wegens geen vergunning, dan wel de politie gebeld hebben om je weg te krijgen. Tegenwoordig is niks meer makkelijk & leuk in Nederland.![]()
Asure":33jtdd7o said:Denk dat binnen een uurtje er al gezeik is van regeltjesneukers dan wel winkeleigenaars die je de boel weer laten inpakken etc. wegens geen vergunning, dan wel de politie gebeld hebben om je weg te krijgen. Tegenwoordig is niks meer makkelijk & leuk in Nederland.![]()
Gyruss":13y4jdhm said:behoorlijk populair, vooral kinderen vinden het geweldig maar snappen niet waarom dat spelletje nou in z'n grote kast zit...![]()
Goed bezigvwbabe84":10d2a1cm said:Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement![]()
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
vwbabe84":37kxvpv2 said:Heb mijn outfit al uitgezocht voor het evenement![]()
Wordt een heel kort rokje met mijn nozomi shirt zodat ik jullie een beetje kan promoten. :lol:
En waag het niet om in een mankini te komen. Dat ga ik namelijk al doen.Jinxz":24ccqkoz said:Shit, had ik ook in geachte. Nu moet ik een andere outfit voor mezelf verzinnen!!