Ken
High Score Hunter
Gasten, ik schaam me er diep voor dat ik Bayonetta:
1. Uberhaupt nog niet in huis had, gezien de achtergrond van de maker ervan.
2. Aan de hand van een demo van Xbox Live ervaring moet posten.
3. Nog niet eens een aparte topic had gegeven op Nozomi.
Wat een belachelijk heftige tien minuten, ik kan niet wachten tot ik de full version in huis heb. Nu downloaden, dan bestellen. Of andersom.
Er was ooit een tijd dat mensen een vreselijke Europese demo van Devil May Cry stonden te spelen op zo'n fop tv in een demo kast en ik de Japanse versie thuis had liggen vanaf dag 1. En dan doe ik dit...slecht Ken, heel slecht.
Iemand al ervaringen met de full game?
1. Uberhaupt nog niet in huis had, gezien de achtergrond van de maker ervan.
2. Aan de hand van een demo van Xbox Live ervaring moet posten.
3. Nog niet eens een aparte topic had gegeven op Nozomi.
Wat een belachelijk heftige tien minuten, ik kan niet wachten tot ik de full version in huis heb. Nu downloaden, dan bestellen. Of andersom.
Er was ooit een tijd dat mensen een vreselijke Europese demo van Devil May Cry stonden te spelen op zo'n fop tv in een demo kast en ik de Japanse versie thuis had liggen vanaf dag 1. En dan doe ik dit...slecht Ken, heel slecht.
Iemand al ervaringen met de full game?