A
Anonymous
Guest
Demo staat nu op de Japanse PS store en de game is volgende week te koop in Japan.
Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...
Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.
Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...
Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.