Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Heb nogmaals de voltages opgemeten en kwam erachter dat pin 6 op maar 1.6 volt zit. Moet dit geen 12v zijn voor de amp? Heb een willekeurig ander board gemeten (espgaluda) en hier was de 12v in orde.
Update:
M'n Batrider ver.B PCB is weer helemaal gefixed, Hoera! Was uiteindelijk een simpele fix. Het vervangen van een cap en amp was al voldoende. De eindtrap zorgde dus voor de 12v kortsluiting. Gerepareerd door Vectorglow in de UK met uitstekende service.
Heh heh, Dat komt wel goed. Je hebt echt gelijk een hook met deze game. Je weet wel, Dat 'nog een keer' gevoel. Top game met geweldig veel hidden features en extra's.
Klopt, In Japan betaal je op dit moment zo rond de 45K yen voor de Japanse B versie. Heb zelf nog de originele versie B artwork en dipsheet erbij. Kunt deze game beter ergens op een forum scoren. Betaal je denk ik net iets onder de € 250,-