What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Barbecade!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Ik wordt de laatste jaren eigenlijk overspoeld door projecten die af moeten en maar blijven staan, maar de laatste tijd zit er aardig schot in. Ik heb helaas niet altijd de tijd en de zin om alles te posten, maar dit soort snelle ghetto oplossingen vind ik dan wel weer leuk om te delen.

Ik had al een tijdje een cocktailtje staan die echt heel veel werk nodig had en daar heb ik dus echt geen tijd meer voor. Ik had al een tijdje een idee met dit ding en vandaag was de dag om dit te realiseren. De zomer staat weer voor de deur en de BBQ gaat bij mij dan ook vaak genoeg aan.

Wat is er mooier om de 2 dingen waar ik het meest van hou te combineren (buiten mijn gezin om that is)

Lekker ghetto, maar super praktisch!! Laat de shish kebaps maar komen!! I present you the Barbecade!! :mrgreen:

20140422_220648_zpswvyqwbyi.jpg

20140422_220657_zpstgzgrvtu.jpg

20140422_220711_zpsebqhkazk.jpg

20140422_220720_zpsm8fa23be.jpg

20140422_220725_zps6etzxpxz.jpg

20140422_220744_zpsgbgcaojm.jpg
 
Haha geweldig has kunnen we mooi een burgertje op maken
En een highscore neerzetten :mrgreen:
Klasse man
 
Ik zie geen cupholders, dit spectakel verdiend dat wel.
Mooie cupholders met isolatie zodat je bier koud blijft.

Vind het helemaal mooi, alleen hiervoor moet die +1 mod er komen
 
Thnx mannen! Cupholders is een goed idee, gekoeld lijkt me wat lastig, maar je weet maar nooit hehe
 
Hij ieshh geeek! Kicke man, volgende event misschien inwijden ;)
 
Geniaal! Ik hoop alleen dat je er geen kolen in gaat scheppen met zo'n houten binnenkant...
 
Haha, thnx voor de toffe reacties heren, ik ben er ook bijzonder blij mee hehe

Ik denk alleen dat deze BBQ niet echt geschikt is voor heel veel Hamburgers e.d. er zit wel een rooster bij, maar daar kan niet bijster veel op. Wel voor een klein gezelschap, maar geen hele hordes.

Bovendien heb ik deze zo gemaakt dat hij meer geschikt is voor een speciale manier van Barbecuen. Namelijk met platte spiezen met bijv. gehakt, kip of lams boven op open vuur, dus eigenijk niet echt op een grill. Je legt dus de spies van de ene rand op de andere, dus zwevend boven het vuur 8)

De bekende Adana kebap wordt bijv. zo gemaakt. Bijzonder lekker! Hier een voorbeeld :

caliskandurum2.jpg


untitled.png


1fbe897af2b9ef9865440cbe54d79fd7.jpg
 
Ik ook, ik was al aan het watertanden toen ik tussen al die plaatjes moest kiezen!
 
Holy Moly,

Onze Turkse vriend weet wel wat lekker is. Kan ik ook online bestellen? 1 Adana Kebap graag :mrgreen:
Ghehehehe ik zie Hasan al op zijn scootertje van Den Haag naar Steenwijk rijden
 
Back
Top