What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Audio kabel

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,451
Reaction score
2
Location
Netherlands
Vraagje.

Ik heb een NAC, en nu heb ik bij Hasan een Hyper Neo Geo board gekocht.
Wat spellen erbij en gaan dacht ik.

Nu werkt alles, maar blijkt dat ik de audio apart moet aansluiten.
Met dit moederboard gaat dat niet via de Jamma aansluiting.

ik zoek nu een stekker om de 2 te koppelen zodat ik ook geluid heb.
Het is een stekker met 4 puntjes. Deze is het zelfde als mijn audio out of in op mijn NAC

het is de meest rechtse:
1101509110.jpg
 
Als je NAC de ingebouwde versterker heeft kun je deze er dan niet direct op aansluiten? Of (indien versterkt vanaf het board), rechtstreeks in de NAC op het stekkertje?

Indien 'nee' (ik heb zelf ook een NAC, en ken het gerommel met de audio-aansluitingen ;-): de connectoren zijn hier te krijgen:

http://www.starcab.net/index.php?cPath=90

Ik heb de mijne daar ook vandaan.
 
Back
Top