What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave S/D cab

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Misschien als ik het hier post krijg ik wat meer belangstelling.
Zoals sommige al weten kan ik via iemand in Duitsland aan 2 Atomiswave cabs komen.
Het plan is dus om eind Juli of begin Augustus naar Hamm te rijden om ze op te halen ( Ik woon vlak bij de Duitse grens dus moet geen probleem zijn)
Ik hoef er geen 2 te hebben dus ik vroeg me af als misschien iemand anders geïnteresseerd is in een Atomiswave cab, ik kan er ook wel 1 bestellen maar de prijs word dan te hoog.

Prijs word dus nu 50,- euro en bij het ophalen nog 1200,- euro per cab, misschien dat de prijs nog iets omlaag kan. Maar zoals het er nu naar uitziet kost het dus 1250,- euro per cab. En ja deze kerel is te vertrouwen check ebay alleen al (zoek Neo_Arcadia) goeie feedback! Hij is ook op killercabs actief en daar staan ook wat foto's van de cabs.
 
ben wel benieuwd hoe die cab eruit ziet en wat de specs zijn.
zijn ze nieuw?

kun je aan pics komen?

Thanks!
 
Deze cabinet is de Egret 3 met groene artwork op de zijkant, check de Arcade pics op de main site van Nozomi voor een shitload of pics. Ik laat deze cabs aan me voorbij gaan echter Elf helaas.
 
Ze zijn niet nieuw, maar zijn in zeer goede staat. (komt ook omdat deze cabs helemaal niet oud zijn)
Voor een review moet je hier ff kijken http://www.killercabs.com/articles-view ... hp?view=10

En wat foto's van de cabs
pic.JPG

atomisd.jpg
 
Hmm, ik heb eigenlijk liever een Egret 2 of 3....maar misschien dat ik meedoe.
 
Het liefst zo snel mogelijk laten weten als je mee doet svp.
 
Hij heeft geen 2 cabs meer dus gaat niet door.
Voor mij wel, ik krijg er een. 8)
Ik haal hem eind Juli op, zal ik wel wat pics posten.
 
Hoeft ook niet meer, ik heb een ander op het oog....een betere zelfs 😉
 
Elf":edqdshp7 said:
Wat kan er beter zijn dan een Atomiswave S/D? :P

Hij ziet er mooier uit en betere weergave voor 15khz games (wat dus zo'n beetje alle games behalve atomiswave en naomi zijn) :P
 
Hou ons niet langer in spanning... Wat is een mooiere cab dan een atomiswave sd ?
 
You'll see when I get it 8)

Het is een oudere cab, maar qua beeldweergave is deze beter voor 15khz games. Er is ook het probleem dat de atomiswave een real flat tube heeft, je zult nooit het beeld helemaal goed krijgen zoals op oudere rondere screens. Ik zie dit ook op mijn TV's, de 1 is flat, de ander niet. En het is jammer dat de atomiswave maar een 1 player paneel heeft.
 
DreamerNL":2nraggef said:
You'll see when I get it 8)

Het is een oudere cab, maar qua beeldweergave is deze beter voor 15khz games. Er is ook het probleem dat de atomiswave een real flat tube heeft, je zult nooit het beeld helemaal goed krijgen zoals op oudere rondere screens. Ik zie dit ook op mijn TV's, de 1 is flat, de ander niet. En het is jammer dat de atomiswave maar een 1 player paneel heeft.

Ben erg benieuwd....

Even terug komend op real flat.... :?:
Wat kan je niet goed krijgen?
Flat of niet moet niets uitmaken.
Eerder andersom dat je een probleem hebt met de bolling dat je randen moet laten verdwijnen buiten het scherm.
 
Het is de pincushion functie. Op een flatscreen kun je dit nooit helemaal goed krijgen, maar op een rond scherm wel. Ik heb dit gehoord van atomiswave bezitters en ik zie het ook bij mijn TV's.
 
En bovendien zijn er ook 2 player panels voor een AW/Egret 3 cab.
 
Ken":4p1d8d3n said:
En bovendien zijn er ook 2 player panels voor een AW/Egret 3 cab.

á 300 dollar....

Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat ALLE jap sit down cabs fantastisch zijn en het is vet als je er een hebt, de een heeft gewoon iets meer voordelen dan de ander. Het ligt er ook aan wat voor games je erop wilt gaan spelen, ik ga meer voor de oudere, omdat atomiswave toch geport word naar de ps2.
 
Weet jij leuk vind natuurlijk.
Maar ik koop hem ook voor Naomi en spellen zoals Tekken 4 etc. dus ik 31hz wel handig.
Ik gok dat je een Neo Candy 25 op het oog hebt ?
Heb ik het goed?
 
Elf":gnl7fo35 said:
Weet jij leuk vind natuurlijk.
Maar ik koop hem ook voor Naomi en spellen zoals Tekken 4 etc. dus ik 31hz wel handig.
Ik gok dat je een Neo Candy 25 op het oog hebt ?
Heb ik het goed?

Uiteraard wat ik leuk vind.

Nope, het is geen SNK cab. De mooiste cabs in mijn ogen zijn de Taito's. Laten we maar zeggen dat ik de meest gewilde cab van het moment krijg ;) Nu moet het toch wel makkelijk zijn denk ik toch haha.
 
DreamerNL":h902xyry said:
Elf":h902xyry said:
Weet jij leuk vind natuurlijk.
Maar ik koop hem ook voor Naomi en spellen zoals Tekken 4 etc. dus ik 31hz wel handig.
Ik gok dat je een Neo Candy 25 op het oog hebt ?
Heb ik het goed?

Uiteraard wat ik leuk vind.

Nope, het is geen SNK cab. De mooiste cabs in mijn ogen zijn de Taito's. Laten we maar zeggen dat ik de meest gewilde cab van het moment krijg ;) Nu moet het toch wel makkelijk zijn denk ik toch haha.

Egret II of Egret III?
Ga ik door voor de koelkast? :P
 
Egret III is het niet want die is 31hz, dus een Egret II.
Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaalt?

(Oh en atomiswave cabs hebben wel degelijk 2 player panels (dus niet geript uit een Egret III)
Kijk maar op dit plaatje als je goed kijkt zie je het
DSCN0293.jpg
 
Back
Top