What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

Psykick":1isk2prh said:
Ff snel een berekening kom ik op een de volgende berekening. Degen die onder de honderd euro hebben besteld kunnen €3,- invoer betalen degene die boven de 100 euro hebben besteld €6,- en boven de €200,- kunnen €9,- bijrekenen. Dan kom ik ongeveer op dat bedrag, zal wel iets erboven zijn, maar ja het is gewoon moeilijk om een precieze berekening te maken en heb ook weinig zin daarin.
Ik maak vandaag de pakjes klaar en dan hoor je nog wat je kan overmaken naar me voor verzending en dergelijke!

Cheers,

Hasan


Ik heb de pakketjes zo goed als klaar en wil dus van iedereen even afzonderlijk in een PM zijn adres waar het pakje heen kan!

Je kan het bedrag dat je moet betalen overmaken naar PP psykick@hotmail.com als gift natuurlijk

Check even de invoerkosten die je moet betalen en reken daar 2,50 bij voor briefpost en 6,75 pakketje, of als je aangetekend wil €8,-

Hieronder wie wat voor pakketje heeft :

Ckong Brief
Cageman Brief
Ratson Brief
Ruderudie Brief
Michelze Brief
Ziek Brief
Rosarch Brief
Jiggy Brief

Speedfreak Pakketje
Studentzki Pakketje
Da Dude Pakket!
Polderarcade Pakketje
Zpeakabonk Pakketje

El Pancho Pakketje en je ik heb nog een JAMMA verleng, dus als je die wil maak dan die
extra kosten ( €15,- 50 cm ) erbij over en hij gaat mee ;) You lucky bastard, ik dacht is wel handig, laat
ik er eentje extra meekomen hehe
 
Pakjes verzonden van :

Studentzki
El Pancho
Rosarch
 
Psykick":33zm142r said:
Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik ;)

Ik neem aan dat de verzendkosten inclusief zijn? :)

Ik maak vanavond nog even €3 voor de invoerrechten over.
 
Thanks Has, alles ontvangen en ondanks mijn ingewikkelde order met allerlei kleuren en maten, klopt alles precies!

Thanks m8!
 
Zo,

Spullen binnen. Netjes verpakt. Helemaal blij.
9 Atomiswave gamers erbij. Nu alleen nog Guilty Gear X (shockbox is er al) en Rumble Fish 2 om het compleet te maken :D

Alleen die verlengkabel is wat lastig. Moet ik is rustig bekijken hoe die erop moet.

Vanavond kan ik ook me MVS aansluiten nu ik de converter heb. eindelijk MvS games via de hardware ipv. emulatie. Ik ben benieuwd of het verschil maakt

Hasan. echt kudo's voor jou.

Hier zijn mijn AW games in hun homemade shockboxen (van video banden gemaakt). :mrgreen:
IMGP4721.JPG

p.s. als iemand de jpg's wil, mail me maar.
Kwaliteit is niet superhoog, maar goed genoeg.
 
@ Hasan: Mijn games zijn ook binnen, thanks voor de moeite dude!

@ Da Dude: kun je eens laten zien hoe de carts in de shocks zitten?
 
Ziet er allemaal cool uit jongens en veel plezier ermee zo voor de feestdagen ;)

Ik mis trouwens nog de adressen van :

Ckong (Erik)

Polderarcade

Zpeakabonk, stuur je adres alvast dan kan ik nog even kijken voor verzendkosten voor jou, al is Frankrijk wel een algemeen EU bedrag, dus zal wel na het weekend voor je kijken.

Fijne dagen jongens en geniet ervan!
 
@ Da Dude: kun je eens laten zien hoe de carts in de shocks zitten?

Nu nog los in bubbeltjes plastic wat om de cart zat, maar ik heb daarvoor wat waardoor ze veilig zitten.
Moet ff bijknippen en er in zetten.


Mooie shock boxes voor Atomiswave games. Ik zoek nog EA Megadrive game doosjes.

Videobandhoezen zijn makkelijker te krijgen en veel cheaper (ik kocht er 5 voor 1 euro).
 
@ Dude : nu nog de TTX2 drive-jes en je hebt een aardige stash zo ineens bij elkaar ;-)

Enjoy!
 
Back
Top