What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

Nou dit is de huidige status, alles uitgezocht en klaar om ingepakt worden en te verzenden, maar zo retedruk de laatste tijd, dat het vandaag niet gaat lukken. Excuses, maar maandag gaan ze de of ze mogen natuurlijk wel opgepikt worden.

20111216_132803.jpg
 
Leuk hoe je dit zo post, Hasan! Ik zie mijn pakketje al shinen daar :-)

Ook voor mij geen haast; take your time. Al duurt het nog twee weken :-)
 
Cool idd om te zien hoe alles voor iedereen klaar ligt...
Vergeet je mijn jvs-pac niet er bij te doen? en t heeft voor mij ook geen haast
 
ja ja leuk hoor al die pakjes met namen, zie je ook wie het grootste pakje heeft :P

nog een andere lame comment erbij.

Pakjes avond is vroeg dit jaar :P

nice work dude, hier ook geen haast.
 
Die kleine button voor mij had eigenlijk een groene moeten zijn maar maakt niet uit. Geel vloekt ook niet :D
 
Beetje de Pokemon -gotta get them all- gedachte.
Maar nice is het stapeltje!

Maarja zo'n prijs voor zulke games. daar wordt je hebberig van.

Ik zie de atomiswave als de ECHTE opvolger van de NeoGeo MVS.
Niet die hyperprut64 van SNK.
Is het niet, maar zo lijkt het wel.
 
Ff snel een berekening kom ik op een de volgende berekening. Degen die onder de honderd euro hebben besteld kunnen €3,- invoer betalen degene die boven de 100 euro hebben besteld €6,- en boven de €200,- kunnen €9,- bijrekenen. Dan kom ik ongeveer op dat bedrag, zal wel iets erboven zijn, maar ja het is gewoon moeilijk om een precieze berekening te maken en heb ook weinig zin daarin.
Ik maak vandaag de pakjes klaar en dan hoor je nog wat je kan overmaken naar me voor verzending en dergelijke!

Cheers,

Hasan
 
\0/ Laat maar weten Hasan.

Heb er wel spijt van dak niet nog een paar Awave games genomen heb. En zijn er btw nog jamma-verlengkabels over?
 
Ik ben er druk om er een maandelijkse gebeurtenis van te maken, dus nog eventjes geduld.
Ik wacht op de complete prijslijst, die nogal huge is ;)
Dat wordt straks met een winkelwagentje shoppen hehe
 
Psykick":oq8rsj8r said:
Ik ben er druk om er een maandelijkse gebeurtenis van te maken, dus nog eventjes geduld.
Ik wacht op de complete prijslijst, die nogal huge is ;)
Dat wordt straks met een winkelwagentje shoppen hehe

Hoe vet is dat !!! :mrgreen:
 
Back
Top