What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave Groupbuy ADRESSEN EN VERZENDKOSTEN! CHECK PLEASE!

Nou de hele bestelling is rond, behalve de PGM games, dus ik ben bang dat we die voor deze keer moeten laten schieten, want ze geven ook geen perspectief op een datum wanneer het er wel kan zijn.
Dan zouden we net zo goed 2 weken moeten wachten en daar zijn we met teveel voor, dus die schuiven we gewoon door naar de volgende keer, sorry Casey en Jiggy :(

Hopelijk wordt het morgen verstuurd, I'll keep you posted ;)
 
no problemo!

Je mag op zich die van mij wel in bestelling laten staan, betaal ik de extra shipping wel als het binnenkomt (als dat kan en niet veel gedoe is).
 
Psykick":95ofa45n said:
.... Nu zijn er nog 2 obstakels waar we helaas nog even op moeten wachten c.q. aanpassen

...... Het tweede is iets vervelender, want dat is dat de 3-in-1 pad hacks helaas per 100 besteld moeten worden, want daar hebben ze nog geen produktie van gedraaid. Dat wordt hem helaas niet!

:?:

http://etokki.com/Xbox360/Joytron-Paewa ... n-PCB-Only

Of is deze een andere?

En zit dit harnas er ook bij, eigenlijk: http://etokki.com/Paewang-Button-Harness

Of praten we echt over iets anders?
 
@Ckong Ja het is ongeveer zoiets en je krijgt er heel netjes de harness bij, zodat je hem direct zo op je buttons en stick kan aansluiten, echt plug and play.
 
Pakket is binnen ;) Ben aan het organizen allemaal, later een update!
 
Ff een teaser pic hehe.

Nou ik moest uiteindelijk €55,67 invoerkosten betalen over de hele zending, dus dat is peanuts. Ik ga dat nog even verdelen over alle bestellingen.

Wat ik wel schandalig vind van onze boevenstaat is dat dit meerendeels invoerkosten zijn over de verzendkosten, dat vind ik echt schandalig. Daarom support ik nog altijd het zoveel mogelijk ontduiken van invoerkosten e.d. De staat is ondertussen de grootste schurk met alle belastingen, accijnzen, invoerkosten, parkeerkosten, BEKEURINGEN etc. etc. etc.

Zo! Dat lucht weer lekker op! ;) Nu al het moois 8)


20111215_131101.jpg
 
Zo ! Kan niet wachten man. Mooi stapeltje 161in1 MVS cassettes waarvan er eentje van mij is :lol:
Enorm bedankt voor alle moeite. En zo snel geregeld ook. Super !
 
Mooi spul man !

Mijn DDP 2 + PGM Mobo is inmiddels ook richting douane en hoop het beste .
 
Psykick":2r9k3y5m said:
Ok cool man! Toch voor elkaar gekregen?

Djahoe Djapahn !

Blijft altijd Russische roulette met die douane idioten hier , de ene keer betaal je niks en als je er op gaat rekenen ga je ineens voor de bijl !
 
wauw das snel, ik zie me knoppen :D

die sticks zijn ook nice met doosje.

duane blijft gezeik, laatste tijd krijg ik ze altijd als het uit usa of asie komt.

anyways goede shit psykick!
 
Back
Top