Da Dude
Nozomi Elite
wat kost evt een verlengkabel voor je jamma?
Da Dude":tn37gy14 said:wat kost evt een verlengkabel voor je jamma?
Psykick":2fqlu4hd said:Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik![]()
ElPancho":15st65m3 said:Heb je ook een prijs voor de LS-32 met verzendkosten?
Psykick":6losiean said:Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik![]()
ckong":1642vvh8 said:Psykick":1642vvh8 said:Ik heb er geen foto van Erik, maar is gewoon een pcb'tje met aansluitingen voor alle consoles, werkt als een trein. Ik heb er zelf eentje voor de 360, was de voorloper hiervan. Ze zijn 45 Euro incl. verzenden. Ik hoor het wel Erik![]()
Okidoki, doe er maar eentje.
Van DaDude al binnen![]()