What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Atomiswave collectie (Mobo en 11 games)

Status
Not open for further replies.

Da Dude

Nozomi Elite
Joined
Jan 17, 2011
Messages
5,450
Reaction score
1
Location
Netherlands
Te koop:

Mijn gehele Atomiswave collectie bestaande uit het moederbord en 11 games.
Het moederbord heeft een kleine modificatie namelijk een stereo audio poort (2xtulp).
Zeer netjes gedaan.
Orginele handleiding zit erbij.
100% werkend.

IMGP9144.JPG


Er zitten 2 orginele atomiswave games bij en 9 bootlegs die ik gekocht heb met de vorige hong kong group buy.
De bootlegs doen niks onder de orginelen. werken 100% gelijk. En eigenlijk gewoon nieuw.
De atomiswave heeft een maand of 6 aangesloten gezeten in mijn NNC tot ik mijn custom TTX mobo er in plaatste.
Ik heb er zelf custom boxart met een vhs hoes voor gemaakt om de carts stofvrij te kunnen bewaren.

Orgineel:
The King of Fighters Neowave (incl orginele banner en stickers)
Demolish fist met copied art en manual.

Bootlegs:
The King of Fighters 11
Dolphin Blue
NeoGeo Battle Coliseum (met copied art).
Knights of Valour: The Seven Spirits
Metal Slug 5
Fist of the North Star (deze op 31Khz is qua beeld echt super).
The Rumble Fish 1
Guilty Gear Isuka
Samurai Showdown VI

(Ik had nog een custom art box gemaakt voor als ik GGX zou kopen, die ik er ook bij doe, en met de huidige Hong Kong groupbuy had ik The Rumble Fish 2 bestelt voor 65,- euro. Weet niet of dat nog goedkomt, maar is evt later te koop).

Prijs: 450,- euro voor de hele set.
Sorrie maar geen losse verkoop

Genoeg tekst, de foto's

Mobo:
IMGP9145.JPG

IMGP9146.JPG


Games:
IMGP9147.JPG


IMGP9150.JPG


IMGP9151.JPG


copied art:
IMGP9152.JPG


Manuals:
IMGP9153.JPG


Banner:
nuKggUS67pbFJbvm0-5xmzoc-D_aU0pgaX7LOa6HxA=w1152-h865-no
 
ook te ruil voor een Playstation 4.

Evt mensen intresse in losse cardridges als ik ze los ga verkopen?
40 voor orginele, 30 voor bootlegs (Fist of the north star al gereserveerd, mocht ik los gaan verkopen).
 
Ik heb misschien interesse in de mobo, wat vraag je daarvoor?
 
Da Dude":2auyhhyi said:
Evt mensen intresse in losse cardridges als ik ze los ga verkopen?
ChapDDR":2auyhhyi said:
Ik heb misschien interesse in de mobo, wat vraag je daarvoor?
:roll:
 
haha.. Nou moet ik zeggen.. Ik keek ook bijna over de prijs heen :)
 
Niks mis met vragen of die de mobo los verkoopt en zo ja, voor hoeveel? :P
 
Heb wel interesse in een booty: NeoGeo Battle Coliseum (met copied art).
 
Sorry Dude, Ik heb je eerdere post in dit topic niet goed gelezen.. ik dacht dat je los ging verkopen, maar had het woordje 'als' gemist. (Vandaar de PM's.)
 
Asure, Ik kijk even wie wat wil, en dan kan ik er altijd voor kiezen om het los weg te doen.
 
Ik heb ze uit, echt aan het ruimen, ik had zoveel wat ik verzamelde.. En nu heeft mijn vrouw meer meuk dan ik :mrgreen: . Dit is ooit anders geweest :mrgreen:.

En alle verzamelinghen die ik verkocht heb, mis ik er geen een van, al mis ik wel een Cab in mijn hok. 8)
 
Hé, mooie verzameling manga's.

Dragonball heb ik al compleet. Maar chevaliers du zodiaque heb ik maar enkele delen.
PM sent :lol:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top