What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

ATEI, 23/24/25 januari 2007 London

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Vraag me af of er een kans is dat de arcade weer meer populair gaat worden in NL. Denk echt dat er een markt voor is, als de locatie een beetje goed is.
 
Giel":1j0jaz21 said:
Vraag me af of er een kans is dat de arcade weer meer populair gaat worden in NL. Denk echt dat er een markt voor is, als de locatie een beetje goed is.

heeft er alles mee te maken dat het alleen kan draaien als er een gokhal naast staat die inkomen genereerd. Zoek maar eens een goeie lokatie uit, kijk wat dat kost aan huisvesting stroom, etc ect, vervolgens wil je ook wat verdienen dus er moeten echt een hoop spellen gespeeld worden wil je brood kunnen verdienen.

Ik geloof wel dat Ken al aardig op weg is met zijn 4 kasten om een mini arcade te beginnen :P
 
Ik heb drie kasten thuis, Neo staat nu bij Psykick thuis.

Leuk, maar zoals eerder gezegd vraag ik me dus af wat er na deze serie games aan komt op de arcade van SEGA.
 
Hopelijk wordt het geen tweede Atomiswave wat support betreft:( Dat ding heeft zowat meer gecancelde games dan games die uitgekomen zijn. Arcade hardware verliest zo wel een groot deel van zn charme vindt ik trouwens met al die stock hardware en die (redelijk perfecte) home ports die in no-time op de markt komen.
 
Back
Top