Cageman":201rez96 said:Inderdaad. Dat is de anode cap. Op de buis staat een zeer hoge restspanning. Ik sleutel vaak aan kasten en monitoren: dit is het enige waar ik enigszins bang voor ben. Nooit aan een monitor werken als je alleen bent. Altijd iemand erbij hebben. Niet met blote handen aan zitten, en bij rommelen met de cap altijd met één hand doen. Andere hand op je rug.
have fun![]()
beau":2rhuvogw said:ik heb ook eens een txxus shock gehad me arm vloog de andere kant op en ik liep een week met een stijve
ChapDDR":j3y2ufsn said:(Daarnaast ook met Ronnie gemaild, hij zegt ook dat het niks is en het gewoon kan negeren. Stel dat het vaker voorkomt is het misschien interessant om echt naar te kijken.)