What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Asian/Jap Xbox 360 + Cave games

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Sorry jongens voor de engelse thread, maar ik wilde jullie niet onthouden, maar ook niet zo'n lap tekst naar het NL. vertalen. Kijk maar of het wat voor iemand is.


Xbox 360 Asian Jasper version with internal memory, one wireless controller, 220V PSU and the following games :

Deathsmiles LE
Mushihimesama Futari
Raiden 4
Raiden Fighters Jet
Tetris The Grand Master Ace

Hasn't been used too much, has a flashed drive, but no ban. Didn't play any copied games on it, except for once, so no p!
If anybody is wondering, it's not jtaggable

Looking for 300 Euro excl. shipping. pickup in The Netherlands.

May split if nobody wants the package after a week or so, but is a nice package deal for a starter
Psykick
365 XP


Posts: 366
Joined: 17 Sep 2008, 15:42
Location: The Netherlands
Feedback: 19|0|0
XBL Name: Psykick
PSN Name: Psykick
Private message
 
Begrijp er geen fuck van. Kan het in het nederlands AUB? :lol:
 
Speciaal voor Henk (lang leve de vertaalsites en een beetje editing ;-)):

Aziatische Jasper Xbox 360 met intern geheugen, een draadloze controller, 220V PSU en de volgende games:

Deathsmiles LE
Mushihimesama Futari
Raiden 4
Raiden fighters Jet
Tetris The Grand Master Ace

Niet te veel gebruikt. heeft een geflashte drive, maar is niet gebanned. Heb er maar één keer een gekopieerde game op gespeeld, dus zal geen probleem zijn!

Als iemand het zich afvraagt, de xbox is niet jtaggable.

Op zoek naar 300 Euro excl. verzending (Oppikken in Nederland).

Alles in één koop. Wordt misschien gesplitst als er geen belangstelling komt (na een week ofzo).

Ideale set voor de starter!

Psykick
 
Hey Cageman kom eens uit je grot en ga eens spelletje spelen, jij hebt echt tijd teveel he hahaha ;)
Thnx anyway voor je moeite ;)
 
Psykick":120zofyp said:
Hey Cageman kom eens uit je grot en ga eens spelletje spelen, jij hebt echt tijd teveel he hahaha ;)
Thnx anyway voor je moeite ;)

Hahahaha! Nou, teveel tijd bestaat niet ;-) Zit intussen de chat functionaliteit te testen voor de site, en zocht even wat afleiding :D
 
Back
Top