What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcadehallen in Tokyo

cabman

Button Masher
Een poosje geleden ben ik in Japan geweest. Ik heb daar een paar foto's van de arcadehallen gemaakt. De volgende keer wil ik binnen de hallen nog wat meer foto's maken. Dit zijn ze in gelk val. :lol:

Akihabara

pE65r.jpg

ZflOb.jpg

MaDrG.jpg

In een steegje is de "Mak Japan PLUS" arcadewinkel te vinden op de 6e etage. Het deel dat voor de winkel wordt gebruikt is maar een paar vierkante meter. Achter de toonbank wordt de rest van de kamer gebruikt voor de grote hoeveelheid onderdelen.

6x2fL.jpg

Asakusa

o76jb.jpg

D6LZj.jpg

JwAmO.jpg

Ikebukuro

PTtAu.jpg

fl4dg.jpg

Vufn0.jpg

bnn92.jpg

vZlkx.jpg

VUnMu.jpg

Shibuya

4FTdy.jpg

xfkTG.jpg

GtH0M.jpg

Shinjuku

7GCoa.jpg

Ueno

SU4bZ.jpg

6J4qI.jpg

XmpI7.jpg

na75A.jpg

Tyb5k.jpg

pMqpU.jpg

Y6gdG.jpg

Wow, prachtige foto´s. Allemaal in Tokyo gemaakt? Of zijn het geen namen van wijken die je bij de foto´s hebt staan, maar van steden?

Goede binnenkomer op Nozomi, cabman! Toffe foto's. Stel jezelf nog even voor in Offtopic als je wilt?

Mak Japan is trouwens een bekende zaak voor onderdelen. Leuk om nu ook te weten hoe dat er fysiek uitziet. Heb je geen foto's van het interieur?

nice pics, ben van plan om dit jaar ook weer te gaan.. ben je nog in andere steden naast tokyo geweest?

ckong, de foto's zijn in Tokyo gemaakt.

Cageman, foto's van het interieur heb ik helaas niet.

Gyruss, thnx. Leuk, aan het einde van het jaar naar Japan. ik ben niet naar andere steden geweest.

Ken, die Youtube video van Mak had ik gisteren gezien, wat toevallig. GFront heb ik niet bezocht. Indrukwekkend zeg, zoveel voorraad!

beau, ja het is daar echt geweldig. Lekker eten ook.

cabman":11isgre7 said:
ckong, de foto's zijn in Tokyo gemaakt.

Cageman, foto's van het interieur heb ik helaas niet.

Gyruss, thnx. Leuk, aan het einde van het jaar naar Japan. ik ben niet naar andere steden geweest.

Ken, die Youtube video van Mak had ik gisteren gezien, wat toevallig. GFront heb ik niet bezocht. Indrukwekkend zeg, zoveel voorraad!

beau, ja het is daar echt geweldig. Lekker eten ook.

Alleen voor het eten zou ik al willen gaan 😉

Back