What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcadehallen in Tokyo

cabman

Button Masher
Een poosje geleden ben ik in Japan geweest. Ik heb daar een paar foto's van de arcadehallen gemaakt. De volgende keer wil ik binnen de hallen nog wat meer foto's maken. Dit zijn ze in gelk val. :lol:

Akihabara

pE65r.jpg


ZflOb.jpg


MaDrG.jpg


In een steegje is de "Mak Japan PLUS" arcadewinkel te vinden op de 6e etage. Het deel dat voor de winkel wordt gebruikt is maar een paar vierkante meter. Achter de toonbank wordt de rest van de kamer gebruikt voor de grote hoeveelheid onderdelen.

6x2fL.jpg


Asakusa

o76jb.jpg


D6LZj.jpg


JwAmO.jpg


Ikebukuro

PTtAu.jpg


fl4dg.jpg


Vufn0.jpg


bnn92.jpg


vZlkx.jpg


VUnMu.jpg


Shibuya

4FTdy.jpg


xfkTG.jpg


GtH0M.jpg


Shinjuku

7GCoa.jpg


Ueno

SU4bZ.jpg


6J4qI.jpg


XmpI7.jpg


na75A.jpg


Tyb5k.jpg


pMqpU.jpg


Y6gdG.jpg
 
Wow, prachtige foto´s. Allemaal in Tokyo gemaakt? Of zijn het geen namen van wijken die je bij de foto´s hebt staan, maar van steden?
 
Goede binnenkomer op Nozomi, cabman! Toffe foto's. Stel jezelf nog even voor in Offtopic als je wilt?

Mak Japan is trouwens een bekende zaak voor onderdelen. Leuk om nu ook te weten hoe dat er fysiek uitziet. Heb je geen foto's van het interieur?
 
nice pics, ben van plan om dit jaar ook weer te gaan.. ben je nog in andere steden naast tokyo geweest?
 
ckong, de foto's zijn in Tokyo gemaakt.

Cageman, foto's van het interieur heb ik helaas niet.

Gyruss, thnx. Leuk, aan het einde van het jaar naar Japan. ik ben niet naar andere steden geweest.

Ken, die Youtube video van Mak had ik gisteren gezien, wat toevallig. GFront heb ik niet bezocht. Indrukwekkend zeg, zoveel voorraad!

beau, ja het is daar echt geweldig. Lekker eten ook.
 
cabman":11isgre7 said:
ckong, de foto's zijn in Tokyo gemaakt.

Cageman, foto's van het interieur heb ik helaas niet.

Gyruss, thnx. Leuk, aan het einde van het jaar naar Japan. ik ben niet naar andere steden geweest.

Ken, die Youtube video van Mak had ik gisteren gezien, wat toevallig. GFront heb ik niet bezocht. Indrukwekkend zeg, zoveel voorraad!

beau, ja het is daar echt geweldig. Lekker eten ook.

Alleen voor het eten zou ik al willen gaan 😉
 
Back
Top