Abc123
TATE Mode Pilot
Ah okcthulhu":2eei2r8m said:Abc123":2eei2r8m said:Kizuna Encounter op de AES? Je hebt dan een bootleg vrees ik.
Als hij origineel is, dan ben je een rijk man.
Nope, geen bootleg...het is de Japanse versie. Alleen de Europese versie schijnt zeer zeldzaam te zijn met maar 4-6 bekende exemplaren (?). Het verhaal gaat dat het spel niet goed verkocht hier en dat alle niet verkochte Europese versies omgestickerd zijn naar Japanse versies en dat de Europese inlays gewoon vervangen zijn voor Japanse. Japanse versies van Kizuna Encounter kunnen in theorie dus soms onverkochte Europese versies zijn.
