What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Arcade Street Parijs

HOLY SHIT, dit is NGC on steroids ^_^! Wat ongelofelijk vet, hier ga ik absoluut nog eens een keer een detour voor maken :)

Afgelopen week een citytrip Parijs gedaan met mijn vrouw en kids (haar verjaardagskado van mij).
En natuurlijk even Arcade Street bezocht.

Zag er echt enorm vet uit. Veel Candy cabs, Vooral NACs en Blasts. Een paar Egrets en versus modellen.
Sommige cabs stonden uit (defect?).
Het NGC heeft meer variatie imo.

Blazing storm blijft een supervette game, die niet verkeerd zou staan in het NGC. Wat een rush is dat zeg.
Mario Kart stond uit. Damn, kan ik niet oefenen voor de 15e :mrgreen:

Hier de foto's (van een iphone 5s, kwaliteit is niet super).

IMG_3942.JPG

IMG_3971.JPG

IMG_3943.JPG

IMG_3944.JPG

IMG_3945.JPG

IMG_3946.JPG

Kapotte meuk

IMG_3957.JPG

IMG_3947.JPG

Setje Cave

IMG_3948.JPG

IMG_3949.JPG

IMG_3950.JPG

IMG_3951.JPG

IMG_3953.JPG

IMG_3954.JPG

IMG_3955.JPG

IMG_3956.JPG

IMG_3958.JPG

IMG_3960.JPG

WTF is dit voor custom ding? (en dan heb ik het niet over die knappe kerel in de refectie)

IMG_3961.JPG

IMG_3962.JPG

IMG_3963.JPG

IMG_3964.JPG

IMG_3965.JPG

IMG_3966.JPG

IMG_3967.JPG

IMG_3968.JPG

IMG_3970.JPG

IMG_3969.JPG

Er waren knoppen genoeg te koop. duss waarom zo?
Viel mij wel op dat Sanwa buttons gewoon 6,50 euro kosten per stuk.

Nog 2 filmpjes van mijn Iphone:

sombetzki":3uc7nzmo said:
Blijft mooi om te zien! En het loopt volgens mij ook als een trein daar.
Gekke Fransen.

Nou als ik daar woonde, ging ik minstens twee keer in de week langs om spelletjes te spelen :D
Beter dan het poolcentrum of de bioscoop

Nou als traktatie voor mij verjaardag (en omdat ik toch in de buurt was) een tripje gedaan naar VS Dojo en naar Arcade Street. Arcade Street staat er nog steeds hetzelfde bij, weinig aan veranderd maar wel een te gekke tent. De PacMan was nog steeds stuk maar anders dat dat deed zo goed als alles het. 3 ritme games, een Mario Kart twin, veel fighters, Darius stond er ook nog en beneden de nodige SHMUPS. Erg leuke tent, ik heb mij daar prima vermaakt! :D

Zeker aan te raden, adres is 10 Rue des immeubles Industriels. Parkeren kan voor de deur met de pinpas en in de buurt zijn ook garages rondom de rotonde van Place de la Nation.

Boulevard Voltaire 5 maar dat waren "slechts" 10 candies met SF en KOF. Donker hol, voor echte die-hards. Ben niet eens gaan zitten om te spelen maar was wel leuk om even te zien. Zit in de kelder van een games winkel.

Ben hier paar maanden geleden ook geweest, geen reet aan. Bespaar jezelf de moeite.

ArcadeStreet ben ik wel geweest. Vond dat wel de moeite waard om even te kijken, en een paar potjes te spelen.

Was er nog een week voor de aanslagen. We konden deze niet vinden. Had effe moeten googlen.

Damn, ik was er de maandag na de aanslagen. Glad vergeten naar een arcade te gaan! Was te druk uniformen ontwijken :?

Back