Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Afgelopen week een citytrip Parijs gedaan met mijn vrouw en kids (haar verjaardagskado van mij).
En natuurlijk even Arcade Street bezocht.
Zag er echt enorm vet uit. Veel Candy cabs, Vooral NACs en Blasts. Een paar Egrets en versus modellen.
Sommige cabs stonden uit (defect?).
Het NGC heeft meer variatie imo.
Blazing storm blijft een supervette game, die niet verkeerd zou staan in het NGC. Wat een rush is dat zeg.
Mario Kart stond uit. Damn, kan ik niet oefenen voor de 15e :mrgreen:
Hier de foto's (van een iphone 5s, kwaliteit is niet super).
Kapotte meuk
Setje Cave
WTF is dit voor custom ding? (en dan heb ik het niet over die knappe kerel in de refectie)
Er waren knoppen genoeg te koop. duss waarom zo?
Viel mij wel op dat Sanwa buttons gewoon 6,50 euro kosten per stuk.
Nou als traktatie voor mij verjaardag (en omdat ik toch in de buurt was) een tripje gedaan naar VS Dojo en naar Arcade Street. Arcade Street staat er nog steeds hetzelfde bij, weinig aan veranderd maar wel een te gekke tent. De PacMan was nog steeds stuk maar anders dat dat deed zo goed als alles het. 3 ritme games, een Mario Kart twin, veel fighters, Darius stond er ook nog en beneden de nodige SHMUPS. Erg leuke tent, ik heb mij daar prima vermaakt!
Zeker aan te raden, adres is 10 Rue des immeubles Industriels. Parkeren kan voor de deur met de pinpas en in de buurt zijn ook garages rondom de rotonde van Place de la Nation.
Boulevard Voltaire 5 maar dat waren "slechts" 10 candies met SF en KOF. Donker hol, voor echte die-hards. Ben niet eens gaan zitten om te spelen maar was wel leuk om even te zien. Zit in de kelder van een games winkel.