What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Antistatische opbergdozen

Ahzo ok, zodat ze niet gaan schuiven bedoel je, gotcha. Ik ga eens even kijken of ik niet uitkom met die witte dozen aangezien ik niet superveel plaats heb, heb ik liever wat plattere dozen. Thanks alvast Pascal, stuur je zo een berichtje.
 
waiwainl":2eviz434 said:
Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.
 
Cageman":1zl2984x said:
waiwainl":1zl2984x said:
Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.

Waarom niet? Iedere avond ga ik alle dozen bij langs, haal ik ze eruit, krijgen ze een kusje op de jamma connector en leg ik ze voorzichtig weer terug op het schuimkussentje. Als ze allemaal weer netjes in de kast liggen zing ik nog een liedje, doe ik het nachtlampje aan en het grote licht uit en doe ik voorzichtig de deur dicht.
 
Ja, ok. Dat doe ik ook. Maar dat is nog altijd anders dan doodknuffelen :mrgreen:
 
Cageman":2abbosz7 said:
waiwainl":2abbosz7 said:
Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.

Hence my nickname :mrgreen:
 
<anecdote>In m'n schoolperiode had een maat van me met z'n zuur verdiende geld een NeoGeoCd gekocht toen ie net uit kwam. Dat ding kostte toen iets van 1000 gulden ofzo. Hij was er zo voorzichtig mee dat ie iedere dag na het spelen de complete console weer netjes in de doos op borg. Na 3 maanden waren beide controllers kapot omdat ie de kabels ervan te strak op wond.</anecdote>

Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten ;)
 
waiwainl":2q04oi45 said:
Cageman":2q04oi45 said:
waiwainl":2q04oi45 said:
Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.

Hence my nickname :mrgreen:

banner_white.jpg


Ik snap de link niet?

Jinxz":2q04oi45 said:
Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten ;)

Het zijn vrij droge kusjes hoor, geen kleffe tongzoen ofzo.
 
sombetzki":10z89jgu said:
waiwainl":10z89jgu said:
Cageman":10z89jgu said:
waiwainl said:
Ziet er netjes uit hoor. Bij mij liggen de PCB's los op filt. Werkt prima, maar de dozen kunnen dan niet verticaal.
Waarom niet? Ze zijn niet van glas gemaakt hoor. Ik vind de dedication in dit topic leuk om te lezen, maar je hoeft die pcb's niet helemaal dood te knuffelen.

Hence my nickname :mrgreen:

banner_white.jpg


Ik snap de link niet?

Met die plaatjes, ik ook niet :-)
 
Jinxz":5gjc6c0n said:
Dus vanuit mijn persoonlijk ervaring zou ik de kusjes op de Jamma connector achterwegen laten ;)

Het zijn vrij droge kusjes hoor, geen kleffe tongzoen ofzo.[/quote]

Maar goed ook, je wil natuurlijk geen corrosie op je connector krijgen...
 
Da Dude":11i83qab said:
Ik gooi de PCB's op een hoop om in te baden. tssss pcb knuffelen

Dagobert Dude?

waiwainl":11i83qab said:
Met die plaatjes, ik ook niet :-)

Als ik Wai Wai/ Waiwai bij afbeeldingen Google krijg ik dezelfde plaatjes als Sombetzki kreeg, bij Waiwainl krijg ik een grote hoeveelheid foto's van Nozomi posts te zien en als ik Waiwai.nl invoer krijg ik armbandjes en noodles...
 
Topic starten? Hoe kom jij aan je nickname???

p.s. ik had mijn spullen ook in een doos:
IMGP9136.JPG

Al was dit de doos van mijn oude Humidor.

IMGP8657.JPG

En deze onderste doos zat mijn vorige UPC Mediabox in.

Ze pasten perfect. De games waren wel in de orginele doos.
 
Na dit filmpje gezien te hebben ga ik toch maar voor de zilveren pcb bags ipv de roze :-/

 
na 3 minuten had ik het wel gehad met zijn antistatic bags in the antistatic plastic in the antistatic pink bag with the antistatic coating of antistatic element 14 and the antistatic mention in episode 3.

die gast geeft gewoon licht zo antistatisch is hij.

conclusie is dus dat je die grijze zakken moet gebruiken?
 
Back
Top