What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Anime & Manga forum is gesloten

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Vandaag heb ik besloten het anime en manga forum te verwijderen.
Ik heb zelf vrij weinig met anime en manga, dacht dat het echter toch de moeite waard was om te kijken hoeveel mensen er geinteresseerd in zouden zijn, maar dat is dus niet genoeg. Ik wil alleen maar subfora waar een levendige community bezig is zoals nu het geval is. Bovendien wil ik zo weinig mogelijk subfora om de boel lekker overzichtelijk te houden. Als je toch iets over anime of manga kwijt wilt, dan kan dit natuurlijk wel maar doe dit dan vanaf nu gewoon in offtopic. Daar zijn alle tot nu toe gemaakte topics ook naar verhuisd!

Ken
 
Mja, groot gelijk heb je.
Ik kijk wel anime, en sommige dingen vind ik ook extreem gaaf.
Maar het boeit me echt te weinig om er iets zinnigs over te zeggen op een forum.
 
Back
Top