What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's ''(Super) famicom collectie''

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
goatboy":2jb5nh79 said:
Wow! Wild Guns helemaal compleet? Super aanwinst! Geweldige game met top gfx. Zoek deze zelf ook nog maar weet de Japanse naam niet.
thanks Henk,

ja helemaal compleet en in top conditie.

Eigenlijk geen idee hoe deze game heet in het Japans, volgens mij gewoon Wild Guns?

Echt een goede game en best pittig. :)
 
Hey,

Naar aanleiding van je post voor opbergsysteem.

Een paar ikea DVD rekken? of een billykast met 2 glazen deuren.
hoef je zelf niet te timmeren :-)
 
dvd rekken gaat niet lukken i.v.m de hoesjes van de games.

Komen planken (later verfen) met latjes waar je de games mooi op kunt zetten, beetje lastig uit te leggen maar hetzelfde idee als hoe de games staan in gameshops.(goedkoop en volgens mij harstikke mooi)

In die bakken zie je er zo weing van en dat is gewoon zonde aangezien de meeste games van de mooie covers hebben 😉
 
Da Dude":3fd0g7ov said:
kijk wel uit met de lichtinval van buiten. voordat alles verkleurt door de zon. :?
Klopt, heb 2 dakramen en zitten bijna altijd dicht (screens dan).

Vanmiddag maar eens ff naar de Gamma :)
 
Majyuuou - King of Demons like new :D

foto van de seller alvast:
$(KGrHqIOKosE1z9jOJ)qBNq9R0vH+!~~_12.JPG
Heerlijk wat uurtje game plezier.
 
Geen SFC maar om hier een apart topic over te maken is niet echt nodig.

Met m'n zelfgemaakte converter is het nu mogelijk imort af te spelen om een rgb NES.
Veel vermaak gehad met 'Wily Wars' op de Megadrive en is nu tijd om de saga verder uit te spelen.

rockman4.jpg

b6370ygbgkkgrhqnl8eyjc1.jpg

rockman6.jpg

:)
 
een RGB nes? Heb je die ergens op de kop getikt of heb je die zelf in elkaar gesoldeerd?
 
ne0":2uc71pq8 said:
een RGB nes? Heb je die ergens op de kop getikt of heb je die zelf in elkaar gesoldeerd?
Nee daar liep ik gelukkig tegen aan en het beeld is echt vele malen beter :)

Net nog even Zelda gescoord, eens kijken of dit te spelen is in ntsc-j.
Volgens mij wel goed te doen.
zelda.jpg
 
Parodius Da blijft de beste in de serie. Wat PCB's betreft dan. Hey, Zie ik geen registratiekaartje? Valt me van je tegen Marc. :D
 
goatboy":3txp3686 said:
Parodius Da blijft de beste in de serie. Wat PCB's betreft dan. Hey, Zie ik geen registratiekaartje? Valt me van je tegen Marc. :D
hehe 😉 , ja zonde he, misschien ligt hij wel onder de manual :roll:
 
Weer een leuke titels binnen voor mijn (groeiende) collectie SFC :D

Rockman X, X2 en X3, E.V.O en Blazeon.
evorockmanxandblazeon.jpg

rockmanx2.jpg

rockmanx3.jpg
 
Back
Top