A
Anonymous
Guest
Gameholic":3f1836fq said:Wat heb je betaald voor die Sonic figure? Die is wel heel tof.
13,34 euro en als je het aan mij vraagt veels te goedkoop.
Gameholic":3f1836fq said:Wat heb je betaald voor die Sonic figure? Die is wel heel tof.
Ken":3o3wfvck said:Die Gigawing had je beter links kunnen laten liggen, is echt dikke poep en helemaal als je al GigaWing 1 en 2 op Dreamcast kunt spelen op VGA.
Baki":tvufb59a said:Het is gewoon random die checks van de douane, is helaas pech hebben almighty. Maar volgens mij importeer je net als ik vrij veel zelf en dan is de kans wel wat groter dat ze soms een pakketje onderscheppen.
Van mij hebben ze ooit eens een pakket met 6 AES games onderschept, dat was dus 125 euro bijbetalen. En dan nog was ik veel cheaper uit dus boeien![]()
Baki":uxcw9tzj said:nou DreamerNL het deed wel pijn maar ik hou er altijd rekening mee hoor. Het hoort er nu eenmaal bij. Als je de games dan eenmaal hebt en je hebt aan de AES cards geroken voor je ze in de Neo propt dan ben je zo high dat je die extra kosten alweer snel vergeet....ah the Neo gamers drugs, sniffin' tha cards :lol:
ZiEk":2fab9xls said:ahg Metroid Pinball, mad verslavende game. minstens een paar weken mee zoet geweest.
Zit nu veel Space Invaders Extreme te spelen op de ds, echt een aanrader.