What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Almighty's retro Heaven

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Gelukkig R-Type binnen gekregen want dat vind ik de mooiste uit de serie.
1 min en klaar is kees.
rtypeplaneqs3.jpg
 
Net even een Samsung Plano(plat scherm/2 jaar jong en veel extra)
opgehaald om deze maar voor m'n verticale Shmups te gebruiken.
Had ze nog niet maar na het winnen van Ikaruga en Trigger Heart(dc) een must!
En aangezien ik meer van deze games wil gaan kopen(tja beter laat als nooit 😉 )was het zeker nodig.
samsungplano2wv1.jpg

Eigelijk waren horizontale games toch m'n fav. maar mischien kom ik hier op terug... :roll:
 
almighty":3g0pepkj said:
Gelukkig R-Type binnen gekregen want dat vind ik de mooiste uit de serie.
1 min en klaar is kees.
rtypeplaneqs3.jpg

ja 1 minutje, zeker van mijn foto afgekeken :P

die ship pwnd
 
Als het goed is krijg ik morgen een 'container' van alle 12 ships. Als het ik dus goed doe is dat 12 minuten bouw plezier ;)
 
Baki":70b15ayc said:
Als het goed is krijg ik morgen een 'container' van alle 12 ships. Als het ik dus goed doe is dat 12 minuten bouw plezier ;)

same here 8)
 
Baki":2pyyhnfm said:
Als het goed is krijg ik morgen een 'container' van alle 12 ships. Als het ik dus goed doe is dat 12 minuten bouw plezier ;)

Baal er ook van dat ik er maar een had besteld want ze waren al snel uitverkocht.
 
jah man play asia gaat echt te snel, tegenwoordig hebben ze het artikel nog niet eens binnen en is het al uitverkocht.
 
ZiEk":3vo60jfx said:
jah man play asia gaat echt te snel, tegenwoordig hebben ze het artikel nog niet eens binnen en is het al uitverkocht.
Ja soms moet je echt snel bij zijn.
Ik check Play-Asia nu dan ook wel even regelmatig op nieuwe figure's/statue's.
 
Mijn favo is toch wel de Silver Hawk van Darius. En daar heb ik nu 3 verschillende kleuren van :) Voor de rest heb ik uiteraard alles dubbel en zitten er dan ook van alle vijf ships 2 kleuren in de doos + 2 extra. 1 Daarvan was bij mij een gele Silver Hawk, waar ik super blij mee ben. Ik hoop voor jou Almighty dat er snel een re-run op de dingen komt! Maar ik weet toevallig dat Foregames ook ships heeft maar dan in eggs, neem aan dat dat dezelfde zijn? Want die van mij zaten in doosjes in een overdoos. Bel en check zou ik zeggen ;)
 
Baki":j0hfii2w said:
Mijn favo is toch wel de Silver Hawk van Darius. En daar heb ik nu 3 verschillende kleuren van :) Voor de rest heb ik uiteraard alles dubbel en zitten er dan ook van alle vijf ships 2 kleuren in de doos + 2 extra. 1 Daarvan was bij mij een gele Silver Hawk, waar ik super blij mee ben. Ik hoop voor jou Almighty dat er snel een re-run op de dingen komt! Maar ik weet toevallig dat Foregames ook ships heeft maar dan in eggs, neem aan dat dat dezelfde zijn? Want die van mij zaten in doosjes in een overdoos. Bel en check zou ik zeggen ;)

Als jij nu die dubbelen aan mij kunt verkopen :P
Ik zal eens kijken bij Foregames en anders pech gehad :)
 
Baki":23trx84k said:
Nou ze hebben een andere kleur dus ik vind ze niet dubbel :P
''Hey'' niet geschoten is altijd mis he :roll:
Ik Bel foregames wel eens en kijken of ze wat hebben liggen, zag nog wel dat bij playasia de oude serie te koop was.
Vraag me wel af hoeveel ik er moet bestellen om de andere 4 planes te krijgen :lol:
 
Toen ik deze kocht gaven ze duidelijk aan een container van 12 te bestellen als je ze allemaal wilde hebben.
 
Ik vind die r-type al erg gaaf.
Hoe zien die andere er uit?
Heeft iemand plaatjes van de andere?
 
Hier het totaal plaatje van wat er afgelopen maand bij is gekomen.(sommige had ik al gepost)
Maar nu dus in bezit!(megadrive games/ikaruga/sonic/doom 64/trigger heart near mint/mint)
megadrivecollectienl4.jpg

megadrivebooksmp9.jpg

saturnpsxdcfj5.jpg

sonicun1.jpg

n64zt7.jpg

triggerheartdcha2.jpg

uiteraard komt hij in een lijst :P
cammyenchunlifigurehq7.jpg

gekocht bij de lokale anima boer hier in zwolle voor een paar cent.(meer ook niet waard)

Helemaal vergeten,maar zondag sta ik op de beurs in Duitsland met R.Klok 8)
 
Ken":33ox3tes said:
almighty":33ox3tes said:
En waarom geen pal?

You don't even want to go there...

Had jij geen pal Wii? Hmm en volgens mij hebbie ook een pal 360 ;)

Almighty voor die 4 euro zou ik het ook niet laten liggen. Dan heb je de game alvast voordat je ze op import koopt. Ik heb hier wel een aantal pal games staan die meer rare zijn dan op import... Echter het 50 hrz geneuk is niet iets om vrolijk van te worden bij de oudere consoles.
 
Als er geen verschil zit tussen 50-60 hz en de releases gelijk zijn zie ik geen probleem in een next gen pal console. Bovendien speel ik toch bijna niks op next gen joh, het zegt meer dan genoeg dat ik geen Japanse PS3 koop voor Devil May Cry 4. Dat had vroeger onbespreekbaar geweest.

Daarentegen weiger ik dergelijke games dan ook wel weer op een 360 te spelen...anyway, leuke aanwinsten dude.
 
Back
Top